Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook applikationer

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 10:11

Hej Kennth.

Vi er netop også begyndt at udvikle Facebook applikationer i samarbejde med et andet firma.
Som allerede har lavet en applikation som du kan se her www.konoker.com det er en job portal på facebook.

Du kan også kigge forbi www.press2press.dk - Her står en lidt mere uddybende beskrivelse af hvad vi tilbyder.

Mathias Christoffersen

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Skanderborg
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Appsfunder Denmark ApS Skrevet kl. 10:55

Hej Mathias

Det lyder spændende, det vil jeg gerne høre mere om. Jeg kunne godt tænke mig som et lille opstartsprojekt at integrere opskriftssøgningen fra findopskrift.dk på en facebook side.

Jeg tænkte om det evt. kunne gøres med facebook connect, f.eks. med joomla plugin e.l.

Venlig hilsen Kenneth

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 11:02

Kenneth Kammersgaard:
Det lyder spændende, det vil jeg gerne høre mere om. Jeg kunne godt tænke mig som et lille opstartsprojekt at integrere opskriftssøgningen fra findopskrift.dk på en facebook side.

Hej Kenneth!

Ja det vil helt sikker kunne lade sig gøre.

Det kan nemlig muligt at programmere alt til en facebook applikation som til en hjemmeside.

Vi høre meget gerne fra dig.

Vi kunne evt tage den videre på min emil
mc@press2press.dk

Vi kan helt sikkert hjælpe dig, samt rådgivning, hosting, og vedligeholdelse.

Og vi kan også finde en fair pris til dig. ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 11:08

Du kan evt lige fortælle mere specifik hvad du ønsker.

Og vær velkommen til at kigge forbi vores Produkt side - Du kommer direkte ind på Facebook applikationer siden her.

venlig hilsen

Mathias Christoffersen

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:26

Jeg har også udviklet en række applikationer til Facebook og annoncer kørende i selve applikationen (Både Google annoncer og annoncer fra forskellige affiliate bureauer). Der er mange måder, at placere sine annoncer på og med lidt kreativ sans kan det blive ganske indbringende.  Eksempelvis gav applikationen Kalendergaver over 630.000 eksponeringer i dec. 2009.

Desværre er det svært, at lave aftaler med de større bureauer, så man får per visning og ikke kun per klik. Der skal en del eksponeringer til, men hvis din applikation bliver populær er det muligt.

Vedrørende betaling for brug af applikationer, så har Facebook en mulighed for at benytte Virtuelle mønter, som brugeren skal betale for med rigtige penge. I øjeblikket er det kun en håndfuld større aktører, der er med i projektet, men rygterne siger, at de vil tilbyde dette til alle applikationer i fremtiden.

Du kan naturligvis lave funktioner i din applikation, som brugeren skal betale for og selv styre håndteringen af dette.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)