Jeg er freelance illustrator og grafiker fra Kbh. Har arbejdet med mange forskellige opgaver lige fra reklamekampagner, dtp, storyboards, layouts til magasiner, posters, striber.
Tjek mit portfolio her.
http://www.monkeyseemonkeydraw.com/
Google kan ikke, jeg gider ikke. Jeg kender ingen IT mennesker som kan lide flash hjemmesider (og jeg kender trods alt en del).Personligt gad jeg ikke engang kigge på din hjemmeside (sorry) men er på arb. og vil ikke satse på om der er lyd på eller hvad der er. Det kan godt være jeg taler for mig selv, men jeg er næsten sikker på at største delen vil give mig ret i at Flash er yt at bruge til at lave en hel hjemmeside i. Tror personlig slet ikke at flash nogensinde har været tiltænkt til det.
Bare for at generelisere er det sådan set kun grafikere imellem der synes at flash er fedt. Lav i stedet et simpelt portfolio, og skriv nogen tekst om dig selv og hvad du kan, lidt ligesom ham Wølund eller hvad han hedder herinde fra. Kan slet ikke lige komme i tanke om hvad hans hjemmeside hedder.
Tror du taber mange kunder i at lave din hjemmeside i flash, da det trods alt er It-folk generelt der benytter sig af freelancere.
Kort sagt, flash er for reklame bannere eller film, og slet ikke beregnet til at lave en hel hjemmeside i.
My 50 cents of pain.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
systemet han bruger til sin præsentation af tryksager er såmæn bare et flash galleri som mange grafikere med fokus på print bruger - jeg synes egentlig det er meget fornuftigt - billederne loadede ret hurtigt hos mig, og det er let at navigere...og noget flot work du har..du skal nok få nogle opgaver det er jeg sikker på...
Med Venlig Hilsen Mathias H Normark, Interaktivt Designer