Der var drengende fra Retouch.dk der løb med opgaven. Det har været en fornøjelse at arbejde med dem.. De har ydet en good feed back og hjælpet rigtigt meget med tekstomskrivning mm.. Inden jeg slipper dem for denne omgang skal jeg lige høre jeres mening.
Er budskabet klart? Er navigationen nem? Ser siden professionel ud? Evt. yderligerer kommentarer.
Jeg sad længe og overvejede om jeg skulle kommentere, men så fandt jeg lige en stavefejl på forsiden under referencer hvor i staver invisteringer istedet for investeringer. Det virker lidt uprofessionelt, og det spørger du jo til.
Der er en fin artikel om overvågning af medarbejdere, kontrol vs omsorg, sikkerhed og 9/11 syndromet hvor videoovervågning går fra at være kontrol og mistilid til at være en form for beskyttelse mod terror og vold.Men hvor mange læser den, og er jeg den eneste der synes at Frihedens blomster nærmest virker usympatiske når de kun bruger to linier på at rose jer, men alligevel får fortalt at de har knaldet to ansatte og en butikstyv? Jeg ville nok finde en anden kunde at referere til.
Tillykke med din nye hjemmeside - den er rigtig flot. Pæn, overskue og fri for mange af de typiske fejl.
Skal jeg virkelig være Djævlens Advokat, kan jeg kun nævne é ting. I mine øjne, ser siden en anelse "Skabelon"-agtig ud.
Nå, nu blev jeg stillet igennem til siden og har fornøjet mig lidt ved at kigge rundt.
Jeg må sige, at siden virkelig er en fryd for øjet. Kan især godt lide, at I har valgt at sætte logoer fra referencerne på forsiden. Det giver et ordentligt spark troværdighed og er heller ikke så kedeligt som en alenlang liste. Teksterne er lige præcis så lange, som man kan forvente, mulige kunder gider at læse og billederne er jo lige i skabet.
Der er ikke noget særligt at komme efter - det skulle da lige være en ekstra korrektur-runde. Hvis de sidste tastefejl lige bliver krattet ud og nogle enkelte kommaer får lov at komme med også, så tror jeg, du kan få enhver dansklærer til at tude af glæde.
Kan lige give et par eksempler:
Forside: yderemere staves ydermere.
Profil: ejefaldsapostrof efter firmanavnet bliver nævnt anden gang.
Produkter og priser: der mangler et "l" i antallet og "er" efter kamera, når der er i flertal.
Al mulig held og lykke med firmaet :) Men det ser da ud til, at det går strygende allerede.