logoet er faktisk ret godt med lys fra oven - ser meget web 2.0 agtigt ud...thumbs up!....dog er din tagline ca 2-3 px forskudt til venstre for selve logoet... Priser - "Reklame fri" på 3 års licens er hvid og på en meget lys grøn bg - derfor forvirere lidt øjet synes jeg... Så kunne det være godt hvis du laver menuen med tab - .active!...altså at når man eks. er inde på "priser...så er baggrunden på menu punktet en anden end de andre, så det tydeligt kan ses at man er inde på den pågældende side.... ved godt det står i din breadcrum - men den har bedre funktion hvis der er en masse underliggende sider.... Ellers synes jeg som sådan det er et fornuftigt design som bør øge værdien af det nuværende website...:)... Good luck!... |
lidt mere...
Og måske ville jeg vælge at lave de badges under priser lidt anderledes - mere grundigt designet og lækkert at se på - således at man får mere lyst til at købe produktet....de ligner jo lidt hinanden...
Brug min kritik eller smid det ud af vinduet, i toilettet eller hvor du har lyst:)