Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.family-inspireCoaching.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle

Jeg vil meget gerne have kontruktiv kritik til mit website www.family-inspirecoaching.dk

Den udbygges selvfølgelig løbende.......og nyhedsbrevet skal vises i en boks :-)

Inspirationer, nye tiltag m.m.....modtages meget gerne  :-)

Ha' en skøn aften..............

Mange Hilsner Hannah

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09

Hej Hannah

Jeg så lige din side og vil forslå at du enten ligger kontakt informationer i bunden af alle siderne, eller også lave en side der hedder kontakt. Lige nu har du kun kontaktinformationer på forsiden.

Evt. vil jeg finde en mere varm og "inspire" agtig farve, dem blå farve er for corporate og lidt for kold og distancerende. Jeg savner og nogle dejlig billeder af en familie i harmoni, køb evt. nogle billeder af en familie i skoven, boldspil i haven, familie hygge med brætspil, kortspil eller lignede. Der findes et hav af billige billede databaser, som har mange flotte billeder. Billedet af dig selv, er nok lidt for neutralt. Få evt. taget et foto ude i det fri med lys og varm varm baggrund som er uskarp, så du skaber så god stemning og lys stemning og stil i billedet med fokus på dig. Det er da også tilladt at smile Smile.

Det var lige nogle forbedringer, som jeg håber du kan bruge til noget.

Fra Vanløse
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:57

Hej Henning

Tusinde tak for din feedback.

Farven og kontakten vil jeg helt bestemt kigge på.

Jeg har haft en tidligere version med happy families billeder købt på nettet. Den appelerede ikke til mændene i familierne.Det er ikke kun mor,som skaffer hjælp til familien mere. Far er heldigvis også blevet aktiv. Et kompromis med et eller to billeder bliver det måske.........få måske at ende ud med noget andet i morgen.

Det er min første webside og jeg synes, det er en spændende verden. Websiden er levende og akkurat så foranderlig........ som os og vores virke.

Hvis jeg kan hjælpe dig en gang, så sig endelig til......eller hvis du kender nogen, som har brug for en seriøs karriere og familie coach......så ved du, hvor jeg er.

Mange Hilsner Hannah

Mange Hilsner Hannah

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)