Kære Alle Jeg vil meget gerne have kontruktiv kritik til mit website www.family-inspirecoaching.dk Den udbygges selvfølgelig løbende.......og nyhedsbrevet skal vises i en boks :-) Inspirationer, nye tiltag m.m.....modtages meget gerne :-) Ha' en skøn aften.............. Mange Hilsner Hannah |
Hej Hannah
Jeg så lige din side og vil forslå at du enten ligger kontakt informationer i bunden af alle siderne, eller også lave en side der hedder kontakt. Lige nu har du kun kontaktinformationer på forsiden.
Evt. vil jeg finde en mere varm og "inspire" agtig farve, dem blå farve er for corporate og lidt for kold og distancerende. Jeg savner og nogle dejlig billeder af en familie i harmoni, køb evt. nogle billeder af en familie i skoven, boldspil i haven, familie hygge med brætspil, kortspil eller lignede. Der findes et hav af billige billede databaser, som har mange flotte billeder. Billedet af dig selv, er nok lidt for neutralt. Få evt. taget et foto ude i det fri med lys og varm varm baggrund som er uskarp, så du skaber så god stemning og lys stemning og stil i billedet med fokus på dig. Det er da også tilladt at smile .
Det var lige nogle forbedringer, som jeg håber du kan bruge til noget.