Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er nu 25 iværksættere og 486 anonyme krystere online på Amino.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/21/2006 10:06:47 AM
Forfatter: Morten Bock
Det skal måske lige tilføjes at når jeg har logget ind én gang, kan jeg godt surfe væk, og så komme tilbage, og stadig være logget ind. Men lige så snart jeg lukker min browser, så er det slut, og der skal logges ind igen.


Det skyldes at n�r du logger ind s� bliver der sat en session p� serveren, der identificerer dig ved hj�lp af et sindrig cookiesystem som er en standard m�de man har lavet sessions p� i en del �r. N�r du lukker din browser er denne session ikke l�ngere gyldig og serveren ved ikke l�ngere hvem du er og du er derfor ikke logget ind.

Sidder du derimod p� en mac og lukker dit vindue, og �bner et nyt browservindue s� husker den dit login fordi selve applikationen firefox ikke har v�ret lukket/afsluttet. I OS X dikterer vinduer oftest ikke hvorvidt applikationen er �ben eller ej. Applikationen ligger (lidt banalt sagt) og k�re i menulinjen (hukommelsen) hele tiden (indtil man bevidst afslutter programmet med quit) og lukker man vinduer s� k�rer applikationen videre og venter p� man beder dem om at �bne et nyt vindue.

P� windows svarer det at lukke vinduet oftest til at man lukker applikationen og dermed dens session p� maskinen. N�r man klikker p� program ikonet igen �bnes programmet fra nyt og optr�der dermed som en ny "session" p� serveren.
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

[/QUOTE] Ja og Viceværten skulle opgraderes til konge og have en stor apanage, fri bil og der skulle strøs blomster hvor har går :-) Dbh Martin[/QUOTE]

Jamen er det ikke netop beskrivelsen af dit liv????
 
mvh
Helle
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/21/2006 12:22:12 PM Forfatter: Helle

Ja og Viceværten skulle opgraderes til konge og have en stor apanage, fri bil og der skulle strøs blomster hvor har går :-) Dbh Martin[/QUOTE]

Jamen er det ikke netop beskrivelsen af dit liv????
mvh
Helle
[/QUOTE]

Jo du har sgu nok ret et eller andet sted :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/21/2006 9:49:09 AM Forfatter: Martin Thorborg

.....et lukket forum dør...... Så nej, Amino skal ikke lukkes.

 
Ikke lukkes - kun begrænses, men af de forskellige kommentarer kan jeg da hurtigt udlede, at selv dét er en dårlig idé, og at omfanget iøvrigt ikke er så voldsomt som først antaget.
 
Håber dog stadig at omtalen har fået nogen ud af busken.
 
Go'' weekend til Jer alle - også gæsterne.
Flemming
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/21/2006 9:49:09 AM Forfatter: Martin Thorborg

I al beskedenhed har jeg arbejdet med online fora i 10 år og alt min erfaring viser at et lukket forum dør. Der er mange der lurepasser i op til flere år før de giver sig til kende og så kan de bliver det rene guld for et forum. Dertil bliver alle indlæggene indekseret og det giver flere besøgene og igen flere debattører. Så nej, Amino skal ikke lukkes.

Dbh Martin

Samme oplevelser har jeg. Et lukket forum har mere end svært ved at tiltrække nye bruger. Las os antage at Amino blev lukket kun for reg. bruger, så vil jeg give denne vidunderlige website 3 måske 4 år at leve, for folk mister interessen hen af vejen. Når det så er et lukket fora så kommer der jo intet nyt blod, altså dømt til undergang.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
De mange "anonyme brugere" er som regel et resultat af at en søgemaskine har lagt vejen forbi. Det vil overraske mig, hvis der er mere end dobbelt så mange lurkers som medlemmer på et givent tidspunkt.

Check your health and fitness online: www.health-calc.com

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)