Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis POS system

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har kikket på
openBravo POS system og syndes det ser interessant ud
Er det noget som er godkendt at bruge her hjemme, eller skal POS/kasse systemer ikke godkendes?
Er der evt. nogle som ved hvad for noget hardware, det supportere og hvor det kan købes biligt?
Evt. en der ved om det kan integreres, med et regnskabssystem?
Med venlig hilsen
Anders

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

OpenBravo POS er et godt program, men hvad har du i tankerne at systemet skal kunne..?

Altså skal det have Touch Screen, Kunde Kartotek, osv, så er det meget nemmere at hjælpe lige præcist dig ;-)

Og det meste hardware supportere altså printer er USB/Windows selv, lille modul inden på Microsofts hjemmeside/og ellers på alle Epson printere (som er nogen af de dyreste, men også de bedste) er der speciel driver med....!

Kasseskuffen sættes for det meste til printeren (så nå printeren printer ud åbner skuffen)

Og de fleste ting kan købes i diverse webshops, det er bare at google sig frem ;-)

 

Og POS-systemer går i de fleste regnskaber som "Inventar" og skal derfor IKKE godkendes..!

 

Håber du kan bruge det..

Hilsen

Albert

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har virksomheden POS-Consult som har lavet en dansk udgave af Openbravo POS til det danske marked, denne kan også benyttes uden touchscreen.

Du kan læse mere på http://pos-consult.dk eller skrive til mig på kasper@pos-consult.dk.

Med Venlig Hilsen

Kasper Snedker Jørgensen

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Qash Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har brug for noget der er let og simpelt at gå til, så prøv at tage et kig på Qash - det online kasseapparat. Det hele afvikles i browseren og du er igang i løbet af få minutter.

Det er enda gratis at anvende lige nu.

Med venlig hilsen

Michael Krog

Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Rene og er Account Manager For S-pos  vi forhandler pos maskiner som virkelig er et hit i dag vores maskiner  er nemme at bruge og kan tilpasses  lige som du ønsker og vi sætter maskionen op så den lige netop passer til din virksomhed   du kan enten vælge at købe eller leje den hos hos med alt vil det koste i leje 495 pr måned  hvis det har interrasse  kan  vi jo aftale et møde hvor jeg lige komme forbi og viser dig en af vores maskiner og det er naturligvis uforpligtende    hvis det har interrasse kan du kontakte mig på mail fallesen4@gmail.com

Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Prøv og kontaktet mig. Så vil du få hjælpe til det hele og du får et ordenligt system til billig penge.

Skriv en pb

 

Mvh.

Jonas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)