Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtage dankort-betaling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når jeg ikke er selvstændig erhvervsdrivende, har jeg et særligt talent for at rode mig ind i frivilligt lederarbejde... ;) Jeg sidder derfor i bestyrelsen i en styrkeløft-klub.

Her betaler medlemmerne kontingent en gang i kvartalet.

Vi har mulighed for at man kan lave bankoverførsel af kontingent, men ville meget gerne kunne modtage Dankort i klubben, men uden det koster ret meget.

Jeg undersøgte mulighederne for et par år siden, hvor jeg ikke rigtig kunne finde en god løsning til en pris, hvor det for alvor var attraktivt. PBS var også alt for dyrt, og vi ønsker ikke at binde vores medlemmer.

Jeg har tænkt på noget som f.eks. Paypal eller lignende, hvor man vel kan føre pengene tilbage til klubbens bankkonto. Så kan medlemmerne via vores pc i klubben selv lave deres betaling, endda fra klubbens hjemmeside måske.

Er der andre løsninger, som jeg overser? 

Mvh. Klaus Jensen 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 17:20

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 20:50

Hej Kim

Det kræver så vidt jeg kan se en indløsningsaftale, eller overser jeg noget?

Det vil jeg gerne undgå, fordi det er bøvlet og koster en røvfuld penge.

Jeg har iøvrigt selv implementeret mange betalingsløsninger (mest DIBS), så det er ikke teknikken, der er problemet her. :) 

Mvh. Klaus 

Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:22

Hej,

Selvom det er en gammel tråd vil jeg gøre omærksom på www.dk-online.nu.
Vi forhandler flere typer af dankortterminaler og har bl.a. en Elite 5100 Swing, som er en stationær terminal som tilsluttes til enten en telefonlinje eller en Internetforbindelse.

Denne terminal kan lejes fra kr. 50,- pr. md.

Der kan læses meget mere omkring dette på vores hjemmeside www.dk-online.nu eller ring til vores salgsafdeling på 66 11 47 40.

Med venlig hilsen,
DK Online ApS
www.dk-online.nu

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)