Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS CRM til alle

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du læste rigtigt.

 
ChannelCRM er et dansk software hus der er stiftet i 1999. Vi har været i IT branchen i 30 år både som teknikere og i salg/ledelse.
 
Vi mener alle skal skal have CRM også enkelmandsvirksomheder. Derfor kan du gratis tage vores fulde og hele CRM løsning ned gratis. brug dette link www.styrditsalg.dk
 
Får du behov for flere licenser, hen over tid, kan du altid købe en flerbrugerløsning og flytte dine data med dig.
 
System indeholder alt til styring af aktiviteter, dokumentjournalisering, synkronisering af e-mails fra OUTLOOK. Brevfletning og alt til faget hørende til marketing kampagner samt canvas kald generering.
 
Flerbruger løsning har desuden direkte opkobling til TDC navne numre med import direkte i din database. (kræver abonnement - købes med rabat hos os)
 Rigtig god fornøjelse - CRM til alle kvit og frit - kom i gang i dag. 
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Ja, det er jo unægtelig et godt tilbud, men I går jo ikke så meget i detaljer om hvad systemet egentlig kan.
Selv bruger jeg SuperOffice, som jeg da gerne ville have mulighed for at sammenligne Jeres med.
 
Hilsen
Flemming
 
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

 
Ja det er et supertilbud. Jeg vil ikke her gå ind og "svine" kolleger i branchen til. På vores web www.channelcrm.dk kan du se alle features og herved sammenligne med Superoffice og andre CRM systemer. Nogen kan lide moderen andre datteren. ChannelCRM er et full featured CRM system. Sætter du et rating skema op og krydser af, vil du opleve at vi kan det hele og lidt til.
Og netop dig som er vant til et etableret CRM system, vil meget nemmere kunne bedømme ChannelCRM mod ex. SuperOffice.
Men kig på vores web. Tag systemet ned i gratis 1-bruger version her www.styrditsalg.dk og se alle hjælpevideoerne der er inde i selve systemet. Det er en nem måde at få et hurtigt overblik.
God fornøjelse.''
Har du spørgsmål - så skriv her eller direkte til undertegnede.
 
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)