Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyers, klistermærker og plakater

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal have lavet nogle flyers og klistermærker for en hjemmeside og vil såmænd blot høre om der er nogen herinde der har erfaringer fra nogle specielle firmaer herhjemme i Dk som kan anbefales?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:22

mediamouse.dk er en en amino som vidst laver det.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:02

Hej DJB

Jeg arbejder med en række forskellige trykkerier og kan sagtens finde nogle priser/kvaliteter til dig, hvis du kan sige mere om hvad det er du ønsker?. 

Det er min erfaring at hver enkelt trykkeri har nogle områder hvor de er bedst, derfor bruger vi hos os flere forskellige leverandører. Men kan så også ligge ud med at sige at hvis det er en budget opgave, så kontakt Lasertryk.dk. Der er meget få der kan følge deres priser...

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 21:01

Tak for de gode svar. Hvis der er flere som har nogle gode forslag, så lad dem endelig komme.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:06

Zuccez kalder! Grafisk tegnestue med farve og format.
Vi er to hoveder i Zuccez med komplementerende faglige kompetencer – vi er begge 100% inde i alle vore opgaver, og det er altid en af os, du får i røret. Vi næres af variationens ild, som findes blandt visitkort, brochurer, kataloger, magasiner, emballager og store messestande. Vi udvikler os i gode spiraler ved at boltre os rundt i hele oceanet af virkemidler, stilarter og signalværdier.

Vi er små og derfor effektive. Alle vore kunder er lige vigtige, og vi kan rykke igennem for dig, når det gælder.

MVH
Ann

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:11
Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 09:37

Vi har også brugt Lasertryk mange gange! Prisen er ok, men kvaliteten er sgu ikke altid i top.

Jacob Rasmussen:

www.lasertryk.dk kan jeg klart anbefale!!!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:55

Som Simon skriver, så er begge dele noget som vi laver i MediaMouse Smile.

Så du skal da være meget velkommen til at smide mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk , hvis du er interesseret i at få nogle priser og eventuelt nogle fysiske prøver.

/Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:09

Lasertryk.dk!

De er super flinke og har altid leveret mere end jeg bad dem om - og ALTID billigst!

Mvh.

Heinz

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)