Jeg står og skal have lavet nogle flyers og klistermærker for en hjemmeside og vil såmænd blot høre om der er nogen herinde der har erfaringer fra nogle specielle firmaer herhjemme i Dk som kan anbefales?
Jeg arbejder med en række forskellige trykkerier og kan sagtens finde nogle priser/kvaliteter til dig, hvis du kan sige mere om hvad det er du ønsker?.
Det er min erfaring at hver enkelt trykkeri har nogle områder hvor de er bedst, derfor bruger vi hos os flere forskellige leverandører. Men kan så også ligge ud med at sige at hvis det er en budget opgave, så kontakt Lasertryk.dk. Der er meget få der kan følge deres priser...
Zuccez kalder! Grafisk tegnestue med farve og format. Vi er to hoveder i Zuccez med komplementerende faglige kompetencer – vi er begge 100% inde i alle vore opgaver, og det er altid en af os, du får i røret. Vi næres af variationens ild, som findes blandt visitkort, brochurer, kataloger, magasiner, emballager og store messestande. Vi udvikler os i gode spiraler ved at boltre os rundt i hele oceanet af virkemidler, stilarter og signalværdier.
Vi er små og derfor effektive. Alle vore kunder er lige vigtige, og vi kan rykke igennem for dig, når det gælder.
Som Simon skriver, så er begge dele noget som vi laver i MediaMouse .
Så du skal da være meget velkommen til at smide mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk , hvis du er interesseret i at få nogle priser og eventuelt nogle fysiske prøver.