Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min Toyotablog hedde?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Rene G:
Men hvad skal min blog hedde? Har I nogle gode ideer ? Den hedder kun StylingShoppen fordi jeg havde domænet til at ligge.. men hvad er jeres bud på et godt navn? Og har I ellers gode ideer til sådan en side.... 
Hvis du vil lege SEO ind i dit blog koncept, så sørg for at bloggen hedder noget så tæt som muligt på dit domænenavn. Selvom det ikke er det vigtiste er det stadig en relevant faktor at have med i baghånden, når du springer ud i det. Ellers så synes jeg din blog skal hedde noget som er i direkte tråd med indholdet (endnu engang SEO tankegang).... Toyota skal bare presses med ind i navnet. Nu er Stylingshoppen da et ganske fint navn og hvis du i første omgang på forsiden understreger at det primært er Toyota det drejer sig om, ja så kan du jo altid bygge videre med andre mærker hvis det er en succes med Toyota brandet. Bare en hurtig en fra min side. Søren J

Søren J ;o)

Partner hos www.nosuchagency.dk 

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:50

Forslag til navn for din blog: 

yota.dk

• Kort og nemt at huske
  • Sammenhæng med Toyota
  • Kan benyttes til andet end Toyota emner, hvis du får brug for det senere

/Tue Skaarup

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:48

Hej igen.

Når det nu er en toyotablog, hvorfor så ikke kalde den netop det?

Domænet toyotablog.dk er ledigt

Mvh.

ww.ditbrugtmarked.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 18:24

Tak for jeres gode input.

Jeg har bestemt mig for et navn, jeg kan bare ikke lige poste det her før jeg har fået ejerskabet over det.

Tak for input.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:24

Set ud fra et SEO-mæssigt synspunkt, hvor er det så bedst at placere bloggen.

Jeg har 3 valgmuligheder (udover at smide bloggen på et helt nyt site for sig selv)

1. ToyotaExtreme.dk hvor der er en shop med Toyotavarer og et forum/marked med alt mellem himmel og jord
  2. StylingShop.dk hvor der kun er en shop med varer til 'alle' bilmærker
  3. ExtremeStyling.dk hvor der kun er en shop med varer til Toyota

1'eren har jeg jo ikke fuld kontrol over da der er marked samt forum, derfor tror jeg måske ikke det er det bedste sted at smide den

2'eren indeholder også ikke-Toyota relateret materiale, så der vil min Toyotablog heller ikke få max effekt.

3'eren har jeg fuld kontrol over, der er kun varer relateret til Toyota og smider jeg bloggen på dette domæne så er ALT på det domæne relateret til et emne, nemlig Toyota

Jeg hælder selv mest til 3'eren eller 4'eren (4'eren er muligheden at smide bloggen på et helt nyt domæne)

Hvad ville I gøre ?

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)