Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google reklamer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der har gode erfaringer med google-reklamer. Hvad giver i pr. klik?


Jeg er startet op som selvstændig skatterevisor, og jeg spekulerer på, om jeg skal bruge reklamekronerne på google-annoncer (højre side), annoncer i berlingske tidende, specielle bannerreklame, direct mail eller reklame i radioen.

 

Da jeg køre skattesager efter no cure no pay. har jeg overvejet om radioen ikke er et godt medie.

 

Er der nogen, der reelt ved noget om reklameeffekten af de enkelte medier?

 

 

 

 

 

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Google AdWords har den fordel at det ikke koster så meget at komme i gang og at der ikke er nogle langsigtede forpligtelser - du kan stoppe lige det sekund du har lyst til.

Desværre kræver AdWords også en del arbejde. Dels skal man grundlæggende sætte sig lidt ind i hvordan det virker og dels skal man bruge tid på at optimere kampagnerne. AdWords afregnes efter et auktionsprincip, hvor de annoncører der gerne vil vises på det samme ord "byder" den klikpris de vil give. Dem der byder mest vises i princippet øverst. Der er dog en anden vigtig faktor der spiller ind: Hvor høj klikprocenten på annoncerne er. Så det nytter som regel ikke noget bare at byde laveste pris (40 øre pr. klik) for det kan betyde at klik raten blivver så lav at Google dropper annoncen (under 0,5 - 1%).

Disse faktorer, og flere til, gør at det godt kan være lidt "drilsk" at arbejde med. Men hvis du har tiden til at sætte dig lidt ind i det vil de fleste sikkert kunne skrive under på at det er noget af den billigste og målrettede reklame du får.

Du kan naturligvis også få et firma, som mit eget, til at håndtere din AdWords kampagne for dig - på samme måde som du kan hyre medie bureauer til at hånndtere banner-, TV- eller andre kampagner, men det fordyre naturligvis også det hele lidt. Det er meget et spørgsmål om omfang og værdien af din egen tid der afgør hvad der kan betale sig for dog.

Det skal dog ikke holde dig tilbage fra andre aktiviteter. Som regel er det klogt at bruge mere end bare en enkelt form for markedsføring.
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 304
Fra  CPH-revision ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det hurtige svar

Thorbjøn Henriksen Cand.merc.aud. MTL (Master of tax law)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)