Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger kompetent underviser i Powerpoint

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Aros Kurser søger en kompetent og erfaren underviser i MS Powerpoint. Vi kræver, at du kan dokumentere undervisningserfaring i Powerpoint.

Jobbet er velbetalt freelancearbejde med mulighed for fastansættelse.

Aros Kurser leverer skræddersede kurser til det danske erhvervsliv, og vi tager det skræddersyede meget alvorligt. Vores undervisere betales derfor ikke kun for undervisningstiden, men også for foreberelsen af det unikke kursus.

Det er ikke relevant, hvor I landet du bor. Men kurserne vil i hovedreglen afholdes i Århus og København. 

Ring til Anders Rosenlund på 28728249 og hør mere. Vi glæder os til at høre fra dig! 

Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:47

Hej Anders,

det glæder mig du har taget mit råd til efterretning om at bruge eksterne undervisere til dette, i stedet for at takke nej.

Held og lykke med det.

Mvh

Brian Johansen

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 15:17

Hej Brian,

Ja, tak for tippet :)

Vi tales,

Anders 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:11

Hej.

Jeg har tidligere undervist i programmering og design, samt afholdt et par kurser i brug af Microsoft Word. Jeg kan desværre ikke dokumentere undervisningserfaring fra Powerpoint, men kender programmet ud og ind. Til daglig læser jeg informationsvidenskab på Aarhus universitet, hvorfor jeg har modtaget megen undervisning i hvordan man bør undervise/fremlægge. Jeg formulerer mig skarpt mundtligt og er vant til at tale foran både store og små forsamlinger.

Som sagt er jeg klar over, at jeg ikke til fulde opfylder jeres krav. Alligevel er jeg dog overbevist om, at jeg ville kunne løfte opgaven. Ring mig evt op på telefon 50451292 eller send mig en mail til Rasmus[at]hoeks.dk

Slutteligt bør nævnes, at jeg er er 23 år gammel og bosat i hjertet af Aarhus.

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 13:15

Hej

Tak for henvendelsen.

Vi har i mellemtiden fundet vores underviser. Beklager ulejligheden.

VH

Anders

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)