Hej. Jeg kunne også godt tænke mig og hjælpe dig. Da jeg også er programmør vil der på længere sigt muligvis være udsigt til mere eller mindre automatisering af bogføringen.
Jeg har kendskab til XML og SOAP og har erfaring med APIen i regnskabssystemet revilution som ikke er meget forskelligt fra e-conomic.
Men jeg kan ihvertfald tilbyde rimelige priser og god service.
Man er i sommerhus uden Inet 4 dage, og så er man bombet til med mails - hvor er Amino bare fedt!!
Mange tak for alle tilbud + div. råd og forslag både her i tråden, samt via PB og mail.
Jeg vil gennemgå de forskellige tilbud der er kommet de næste par dage, men synes generelt alt der er kommet, virker godt og tillidsvækkende - hvilket jo er ganske vigtigt for en nystarter som mig.
Et lille addon tip gjort på dyrtkøbt erfaring: sørg for at den bogholder/revisor du hyrer, ikke er ene, alene og uden hjælp. Hvis vedkommende pludselig bliver langtidssyg eller bare godt og grundigt syg på til regnskabsaflutning, så står du med håret i postkassen. SKAT er ligeglad nemlig.
Find derfor en der enten har ansatte eller sidder i et eller andet form for samarbejde med andre revisorer/bogholdere...
I øvrigt en super fed webshop du har dig. Jeg kommer til at fortryde at jeg lige bookmarkede den
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hvis du er int. kan du læse mere om mig og min virksomhed på www.dforegnskab.dk og herefter kan vi aftale et møde.
Du har en nydelig WEB-side. Men du burde i det mindste fortælle HVOR i landet du arbejder.
Desuden bør du sætte dig ind i SMBA-selskaber, som gør, at dine små klienter sikres begrænset hæftelse og ikke tvinges til årsrapport of dermed dyre registrerede og autoriserede revisorer.