Så er jeg gået igang med et projekt, der går ud på at starte et firma der laver hjemmesider for folk. Men jeg er næsten på bar bund. Jeg ved:
Det jeg så ikke ved er:
Jeg har ca. fundet en pris for 5 HTML sider. Regner med at forlange ca. 2000 kroner, da mine evner ikke er professionelle, men alligevel gode. Jeg har også en ide om at navnet skal være noget med: "design", "creative", "kreativ", "website(s)". Problemet er bare at finde det bedste navn. Nogen der har nogle idéer eller indvendinger?
|
hej
der er du nok gået ind på et marked der er så spækket med konkurrence, at det kræver noget helt specielt at tjene penge på det, jeg laver mine hjemmesider i php og har også lavet flach og asp, og jeg tilbyder ingen at lave sider for dem. jeg tror man skal være meget meget dygtig for at kunne markere sig i mængden, mange steder kan man lave dem gratis, og er det firmaer du tænker påat udarbejde hjemmesider for, får man også tit tilbud fra firmaer der vil lave dem gratis hvis de må bruge siden til referance, men held og lykke med det,
prøv at kikke på denne tråd de laver noget med film http://www.amino.dk/forums/p/39780/243582.aspx#243582