Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering og konstuktiv kritik af mit websted ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gilleleje
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har for noget tid siden startet min nye hjemmeside (www.ns-records.dk) som basalt skal vil være et agent bureau for artister (er min plan...)
Jeg føler ikke selv at mit websted er helt perfekt endnu og synes stadig der mangler noget, men hvad kan jeg bare ikke sætte fingeren på.

Så tænkte jeg at DET måtte nogle amino'er have en mening om som man kan bruge til noget kreativt.

Håber i vil kigge forbi og lave en "hurtig vurdering" og komme med feedback som jeg kan og vil arbejde videre med.

Best Regards

Mathias Petersen
NS|Records & Agency Danmark

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:30

Hej Mathias,

Hermed min mening, jeg ved at kritik er det nemmeste i verdenen:

1. W3C compliance. bør man have som butik, både html og css, læs mere på http://validator.w3.org/

2. Når jeg køre musen over menu punkterne forsvinder de næsten, det er svært at se den blå farve.

3. De banner du har på forsiden bør være af bedre kvalitet. 

4. Tag NS|Records & Agency Danmark tager forbehold for: Skrive- og tastefejl. Væk!

Det var så mine tanker, håber du kan bruge dem! 

mvh

Peter

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:57

Hej Mathias.

Jeg er selv sangskriver og synes, det er positivt med et nyt, frisk initiativ som dit. Grundlæggende kan jeg godt li' din stil. Du skriver humoristisk og ligetil om dine artister, og så synes jeg, det er et meget fint budskab, du sender med donation af en procentdel af jeres salg til velgørenhed. 

Som du selv fornemmer, kan der godt rettes lidt til hist og her. Det er ikke alvorlige fejl, men noget, der kan gøre din side endnu bedre:

- Den blå skrift på sort baggrund er ret svær at læse

- Dine rammer er forskudt og mangler flere steder. Det gælder både i Internet Explorer og Firefox (her kan du sikkert få hjælp af andre Aminoer, som er eksperter i den slags, det er jeg på ingen måde)

- Du skriver allerøverst, at du "tager forbehold for skrive- og tastefejl". Lidt negativt budskab at have stående som top-information. Kunne det ikke stå forneden i stedet for og med mindre bogstaver. Så har du stadig dit på det tørrre og kan bruge toplinjen til at fortælle, hvorfor man skal booke hos dig i stedet for!

- Der er lidt stavefejl hist og her (f.eks. bryllupet med ét p), lidt overflødig eller forkert sprogbrug, men det er i småtingsafdelingen. Få siderne korrekturlæst og rettet en anelse til, men for alt i verden: lad dem ikke lave om på dit friske sprogbrug, som skiller dig ud fra mange andre.

Jeg håber, du kan bruge ovennævnte og ønsker dig al mulig held og lykke med projektet.

Sommerhilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Gilleleje
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:03

Hej Peter & Sommerfugl,

Tak for jeres svar. Jeg vil straks sætte mig ned og rette diverse småfejl og også rette den blå tekst som I henviser til er tæt på ulæselig (nu jeg selv ser efter, så er det faktisk den første opgave jeg vil se nærmere på).

Konstuktiv kritik er god kritik.

Dbh.

Mathias Petersen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)