Kommentarer til www.netkalorien.dk søges.. Specielt kommentarer om grafik og det skrevne ord (giver det mening)... og kommentarer til hvordan jeg øger andelen af besøgende der registrerer sig... og efterfølgende køber abonnement. På forhånd tak :-) |
Behøver du virkelig 9 grunde til at overbevise mig om netop dit produkt? Det er en typisk iværksætter ting, man arbejder med noget i lang tid, og man bliver tilfreds og synes det hele er godt, når man så sidder og skal sælge produktet så bliver det hurtigt til en lang og kedelig salgstekst, med alt for mange detaljer. Jeg synes det blev uoverskueligt med så meget tekst, og gad derfor ikke læse det. Vælg 3 ud, eller lign., og lav så et link nedenunder hvor du så skriver noget med: Se 6andre grunde til hvad NetKalorien kan hjælpe dig med. (Formuleringen er ikke helt skarp, men you get the point)
Samtidig synes jeg også den grå tekst farve er forstyrrende for øjnene. Jeg savner også nogle screendumps af hvad det netop er du tilbyder mig, kan se der er 2, men de er ikke klikbare og man skal derfor have luppen frem for at se det. (Der er måske også lidt meget tekst på nogle af sider, hvorfor du kunne lave det mere indbydende på den måde)
Angående flere besøgende så ved jeg at www.motion-online.dk har flere artikler på deres forside når der sker noget nyt i motionsverden. Her kunne du måske tage kontakt til dem. Her kunne du så lave en form for pressemeddelse eller hvor de prøver dit produkt og så på baggrund af det skriver en test af det. Ved ikke helt hvad praksis er for dem, men det kan du jo finde ud af når du snakker med dem. Er dog ikke helt sikker på om det er din målgruppe, da personerne på det forum nok godt ved at man kan få et excel ark som hedder krop og kost, som gør det samme som dit, men er gratis. Derfor kunne vinklen på artiklen/testen handle noget om Krop og Kost vs NetKalorien, hvor konklusionen selvfølgelig skulle være at det kan betale sig på NetKalorien. (Kunne jo også blandes med et "prøv gratis NetKalorien i 10dage for alle motion-online brugere, dette vil www.motion-online.dk jo også være intra i, da de så giver noget til deres brugere)
Samtidig så undre jeg mig også over dine betalingsmåde? Nu ved jeg godt det handler om at de hele tiden har adgang til hjemmesiden. Men hvad har dine tanker være angående betaling? Hvorfor ikke et fast beløb? Hvorfor ikke et større "indmeldelse" gebyr (for oprettelse) og så en lavere pris når man skal have flere "dage" på. (Er bare intresserret i problemstillingen)
Hilsen Steffen - Som absolut ikke er nogen ekspert, men med glæde deler hans tank :=)