Jeg har snakket lidt frem og tilbage med venner, der har beskæftiget sig med området og venner der selv har virksomed om, hvorvidt jeg bør, eller skal, oprette en form for virksomhed. Sagen er at jeg har nogle sider på nettet sammen med andre, der er begyndt at give massiv trafik, og vi vil naturligvis derfor prøve at omsætte lidt af den trafik i penge i form af reklamer. Hvor meget eller hvor lidt ved jeg ikke, men måske 3-5000 hver om måneden. Jeg har i den anledning så blevet opfordret til at oprette et firma, som ejer 50% (vi er 2 om dem) af siderne, da jeg ikke ønsker at indvolvere andre i det pt., af den grund at det er en fordel (et krav?) at have en type virksomhed når man tjener penge uden arbejdsgiver. Derudover er der selvfølgelig fordelene med at trække fra til ting, der skal bruges til at drive virksomheden osv. Men jeg ville lige høre, hvad jeres meninger er, og hvilken type I i såfald vil anbefale. Papirarbejdet skræmmer mig ikke, da jeg med garanti for brug for den viden senere i livet :-) |
Opstart af egen virksomhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)