Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design til BoShop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop lanceret vores nye design til www.BoShop.dk.

En del af undersiderne mangler stadig at blive 100% integreret. Men hvad siger i til forsiden, vareliste og varekort.

Vi har fået lavet et zoom værktøj på produktbillederne. Dog skal cursoren laves til et forstørrelsesglas.

Og nu hvor vi er i gang, hvad syntes i om produkterne ;-D

Hilsen Jesper

www.BoShop.dk

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 23:41

Hej Jesper.

Jeres design udstråler kvalitet - forsiden er meget overskuelig og holdt i rolige farver. I fortæller straks, hvorfor I er billigere. Det er da til at forstå.

Butiksprisen er angivet og streget over. Fint nok. Nedenunder står så en anden, lavere pris. For at tydeliggøre, kunne I måske skrive vores pris her?

I kunne med fordel gøre den hvide skrift på den sorte baggrund lidt tydeligere i det sorte, vandrette felt på midten.

Produkterne præsenterer sig flot, og det vil da være alletiders med et forstørrelsesglas, så man kan se detaljerne.

Held og lykke fremover.

Hilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:25

hej Jesper,

Flot og lige til. Når jeg ser dit site får jeg følelsen af at turde købe her. 

En ting man måske kunne tilføje med tiden ville være et online katalog hvor folk kan bladre i på samme måde som et normalt katalog

Godt gået!

mvh

Peter

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:22

En rigtig gennemført webshop.

Det første en køber lægger mærke til er, hvordan designet er. I dette tilfælde er det utroligt eksklusivt, hvilket med det samme giver troværdighed.

Ydermere er shoppen enormt overskuelig, og jeg kan godt lide, at I kører sort/hvid igennem hele siden - selv jeres billeder.

Jeg vil dog opfordre jer til at lave en anden løsning, så man ikke skal klikke to gange på et billede på jeres undersider, før man har mulighed for at købe den pågældende artikel - det kan nemlig koste jer en del salg - sørg for så lidt museklik som muligt - især, når der er tale om en webshop.

- Held og lykke fremover Wink

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)