|
Hejsa. Jeg har et seriøst "hul" i mit netværk. Jeg mangler veninder af anden etnisk oprindelse. Naturligvis gerne ligesindede - altså selvstændige, glade piger med ben i næsen. Måske nogen, der deler mine interesser for personlig udvikling og god mad. Gerne i hyggelig kombination! Kunne godt tænke mig at gøre op med fordommene og i stedet for møde menneskerne :-) Så alle Jer, der ikke hedder Signe eller Mads eller Kim - kom ud af busken og send mig en PM eller svar på indlægget. De bedste hilsner Lotte A
|
Kære Lotte
Jeg hedder ikke nogen af delene, min baggrund er mildest talt mudret som de fleste danskeres (polsk, svensk, tysk, jødisk, spansk), jeg elsker mad og man må sige at personlig udvikling er noget jeg går op i, eftersom jeg er psykoterapeut. Jeg er selvstændig og glad. Går det an?
=P
Spøg til side, så mangler jeg det samme, men her i Skagen findes kun en af anden etnisk herkomst og hun er Jehovas Vidne - jeg er bange for det ikke går med mine rabiate holdninger om at man skal tænke selv ;-)
Her er et par links til dig - der kan du starte, evt. med at holde en workshop for kvinder, så skal der nok komme nogen på banen :-)
http://www.demokratiskemuslimer.dk
Held og lykke med det :-)
Bliv gratis medlem