Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere søges til helt nyt produkt i DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle indenfor Network marketing ved hvor vigtigt det er at være med fra starten.

Vi har fået den chance som alle networkere drømmer om.

Nyt produkt inden for det største voksende marked lige nu nemlig Wellness drikke.

Helt nyt forretningskoncept, det bedste der nogensinde er set indenfor brancen.

Den vildeste bonusplan der topper alt hvad der før er set. Skyhøje indtjenings muligheder.

Meget lav invistering. Ingen omsætningskrav for at være bonusberettiget, dog er eget forbrug påkrævet.

Ingen homeparties eller dør til dør salg, ingen varelager, firmaet sender produkterne direkte til kunden, salg via hjemmeside.

Firmaet er startet af den bedste networker i verden (og ja, han har papir på at han er verdens bedste networker):-)

Han kommer selv og holder forretningspræsentationer her i DK 1 gang om ugen det næste lange stykke tid.

Vi er helt i startfasen lige nu, er igang med at bygge netværk og er ikke gået på markedet med produkterne endnu.

Så gå ikke glip af chancen for at være med fra starten, vi går først rigtigt igang d.1 september.

Produkterne er godkende i DK, vi venter blot på de danske labels.

Forretningsplanen er godkendt i EU.

Er startet i 5 lande indtil nu, de har været igang i ca 12 mdr. og har en kanon vækst og en omsætning der aldrig før er set lignende.

Vi har fået patent på hele skandinavien, åbner dog kun DK i første omgang og efter ca 1 år går vi videre med Sverige, Norge og Findland.

Send en PB hvis dette har interesse, kun seriøse henvendelser besvares.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne hører mere om hvad det er for noget??,

Hvor meget skal der inversteres for at komme igang??

Hvad er det for et produkt??

 

Med venlig hilsen

nuser

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Er intresseret i yderligere oplysniger og muligheder som forhandler af dette pordukt?

Med Venlig Hilsen

Erik Kristensen

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Haack!

Arbejder med network marketing pt. på to fronter - vil gerne vide hvad det du skriver om omhandler. Bemærk mit link til ny social networkportal men her fås der kr. for at deltage denne kunne du nok få glæde af lige som jeg selv har det - sign up det er FREE !Yes

Hilsen john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)