Hejsa, Jeg er en ung mand på 22, som søger hjælp til at komme videre med nogle beslutninger jeg tumler med. Jeg kan ikke få sporet mig ind på hvad retning jeg skal gå. Jeg skal til sommer 09, finde ud af hvad jeg vil (selvvalgt mål). Jeg mangler i den forbindelse noget coaching. Mine primære spørgsmål er: skal jeg.. ..bliver på arbejdsmarkedet, og kæmpe mig op af stigen. Jeg har generelt ret svært ved denne beslutningsproces, håber derfor der er en amino som kan hjælpe eller som kender en god coach. Jeg ser helst at vedkommende har noget uddannelse inden for psykiatri også. Jeg kan lige hurtigt fortælle om mig selv: Jeg er.. ..22 Jeg håber der sidder nogen derude med et nummer eller en email til en som kan hjælpe.. |
Hej
Jeg er ikke coach, og vil langt fra præsentere mig som sådan. Men qua min journalist uddannelse er jeg jo ret god til at stille de rette spørgsmål. Og jeg arbejder i forvejen med at rådgive selvstændige eller selvstændige to be om hvordan man kan gribe det an i forhold til at nå det man vil.
Selv har jeg i løbet af mindre end et år oparbejdet er firma, der nu længe har givet mig den samme løn som den jeg havde da jeg var lønmodtager.
Er du interesseret i en session, tager jeg 800 kroner i timen + moms.
Hilsen
Majbritt Lund, freelancejournalist
Journalist@majbrittlund.dk
www.majbrittlund.dk