Jeg er overbevist om at TDC giver mulighed for dette hvis man i forvejen har et erhvervsabonnement. Vi har selv et Mobilflex Connect Plus abonnement hvor ubegrænset tale kunne tilvælges. Uden at i må hænge mig, mener jeg det koster 299 eller 399 om måneden.
TDC reklamerede ikke ligefrem med denne mulighed - da de mister mange penge på at kunderne efterhånden bliver opmærksomme på denne mulighed. Så jeg ville kontakte dem for at få oprettet et af ovenstående abonnementer med tillæg af fri tale til alle numre inden for DK.
Der er ingen telefonselskaber der tilbyder ubegrænset telefoni.
Men Sonofon kan tilbyde 48 timers taletid til ALLE telefoner i DK + fri opkaldsafgift + 5000 SMS + 500 MMS
.... for 399,20 kr. / måned ex moms.
// Anders.
Ikke for at træde i bagateller. Men hvorfor koster samme abbonement egentlig kun 320 ex moms for private? Har svært ved at se hvorfor nogle hæver prisen blot fordi der sælges til erhverv.
3 gør præcis det samme med deres trådløse internet, hvor prisen til private er xxx kr inkl. moms og til erhverv er samme ydelse xxx kr. ekskl. moms?
Det abonnement du tænker på hedder Fri Snak, og koster 320 kr. ex moms - uanset om det er til privat eller erhvervsmæssig brug.
Det
abonnement jeg har foreslået Diesel hedder Shaker Extreme, og
inkluderer (udover de 48 timer som Fri Snak også har) fri
opkaldsafgift, 5000 SMS og 500 MMS.
Derfor er der forskel i prisen, men om du er privat- eller erhvervskunde har ingen betydning (på disse 2 abonnementer).
Der er altid en begrænsning, enten i antal timer eller kun til en given kundegruppe.
Det hedder sig ofte 48 timer om måneden og maks. 1 times samtale af gangen eller også hedder det kun til udbyderen egne kunder.
Det er marginalt hvad de enkelte udbyder tjener på et minuts opkald, derfor har de ikke meget at kunne skære i omkostningen, hvis de har kunder som ringer 100 timer om måneden uden at betale mere end en fast månedlig ydelse.
Deres løsning må derfor være, at sætte en begrænsning ind på enten antal timer eller antal kunder som kan tilringes. Desuden er det også noget billigere, at holde samtaler på eget netværk.
Det er samme princip som med USB-modems. Der ligger ofte (næsten altid) en fair use grænse ind på, hvor meget trafik der må trækkes igennem på det månedlige abb.