Jeg har netop startet et helt nyt firma op, hvor jeg tilbyder at fremstille packshots af for eksempel børnetøj (andet er naturligvis også en mulighed, men nu er det lige den branche jeg har kendskab til i øjeblikket) til rigtig gode priser. Jeg har været på CIFF her under modeugen, og jeg fandt da også et par stykker der, som lød interesserede (og som jeg helt sikkert vil kontakte her bagefter for at følge op på idéen), men mange af de større firmaer er kun repræsenterede via salgsagenter, så jeg fik ikke uddelt helt så mange visitkort, som jeg havde håbet på i første omgang. Men så sad jeg og fik den tanke, at der da sikkert er nogen her på Amino, der mangler lige præcis mit produkt - eller kender nogen der gør. Og derudover ville jeg også blive superglad for feedback på min hjemmeside (der slet ikke er færdig og stadig er under udarbejdelse, men derfor kan man jo godt få idéer og inspiration fra andre, så den ender med at blive rigtig lækker) Siden hedder www.webmaid.dk - på forhånd tak for hjælpen :-)
|
Hej Anne.
Hvad er packshots?
Jeg har kigget på din hjemmeside, men jeg synes ikke, jeg blev meget klogere - og det er jo et problem for din side.
Jeg synes generelt, du mangler informerende tekst. Siden er endvidere meget sort. Sort er flot, men ikke så brugervenligt til en hjemmeside. Det er klart bedre at arbejde med en mørk skrift på en lys baggrund. Det er i hvert fald min mening.
Held og lykke med siden