Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået en fantastisk idé - nu mangler jeg "bare" nogen at sælge den til

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop startet et helt nyt firma op, hvor jeg tilbyder at fremstille packshots af for eksempel børnetøj (andet er naturligvis også en mulighed, men nu er det lige den branche jeg har kendskab til i øjeblikket) til rigtig gode priser.

Jeg har været på CIFF her under modeugen, og jeg fandt da også et par stykker der, som lød interesserede (og som jeg helt sikkert vil kontakte her bagefter for at følge op på idéen), men mange af de større firmaer er kun repræsenterede via salgsagenter, så jeg fik ikke uddelt helt så mange visitkort, som jeg havde håbet på i første omgang.

Men så sad jeg og fik den tanke, at der da sikkert er nogen her på Amino, der mangler lige præcis mit produkt - eller kender nogen der gør.

Og derudover ville jeg også blive superglad for feedback på min hjemmeside (der slet ikke er færdig og stadig er under udarbejdelse, men derfor kan man jo godt få idéer og inspiration fra andre, så den ender med at blive rigtig lækker)

Siden hedder www.webmaid.dk - på forhånd tak for hjælpen :-)

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 16:08

Hej Anne.

Hvad er packshots? Stick out tongue

Jeg har kigget på din hjemmeside, men jeg synes ikke, jeg blev meget klogere - og det er jo et problem for din side.

Jeg synes generelt, du mangler informerende tekst. Siden er endvidere meget sort. Sort er flot, men ikke så brugervenligt til en hjemmeside. Det er klart bedre at arbejde med en mørk skrift på en lys baggrund. Det er i hvert fald min mening.

Held og lykke med siden Smile

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:13

Hej Anders,

Ja du har ret - jeg skal have uddybet blandt andet hvad et packshot er - og jeg skal have meget mere tekst i det hele taget (siden er jo også langt fra færdig).

Men tak for din feedback - jeg vil helt klart genoverveje det sorte :-)

mvh Anne

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:02

Hej Anne,

Det er virkelig en fantastisk idé. Jeg er selv forhandler (www.morplusbarn.dk), og jeg vil meget gerne vide lidt om priser og vilkår, da det kunne være rart at slippe for alt arbejdet med selv at skulle tage billeder (som ikke altid bliver helt rigtige i farverne og opsættet).

Og så er der det med salget af børne-webshoppen - kan du også løfte sløret for prisidé og hvad der følger med (antal tilmeldte til nyhedsbrev, omsætning osv.)?

Hvis det ikke må være offentligt, må du meget gerne kontakte mig pr. mail: mia(a)morplusbarn.dk (for at undgå spam, har jeg udeladt @...).

Smile

Mange hilsner
Mia

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:47

Hej Anne,

Designet er rigtig fedt og brugervenligheden er i top. Synes måske det er lidt synd, at din tekst under "Anne Billing" ikke har en mere central plads. Det er super gode argumenter, men de er "gemt" et sted, som jeg personligt sjældent får mig klikket hen til. Teksten ville jeg nok ikke centrere, fordi det bliver lidt svært at læse.

Er vild med dine kortfattede og velskrevne tekster. Kald mig miljøskadet, men det er sgu fedt at havne på en side, der udtrykker seriøsitet gennem et korrekt sprogbrug, som fortæller mig lige præcis, hvad jeg vil vide. Nu ved jeg hvad Packshots er. Wuhuu! Der har dog sneget sig to små tastefejl ind: et "s" mere i professionelt under Packshots og et "k" i enden af websiden, du henviser til, når man trykker på billedet.

Held og lykke med firmaet!

//Julie

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)