Hej Anders AND. Det må du meget undskylde - Jeg var måske lige lidt hurtig. Mvh. Paw |
Martin
Jeg _var_ for hurtig på aftrækkeren. Sorry, skal ikke ske igen.........
Mvh. Paw
Hej Anders AND. Det må du meget undskylde - Jeg var måske lige lidt hurtig. Mvh. Paw |
SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering
Martin Mvh. Paw |
SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering
Vi har fået utroligt travlt med en større kundekreds, og dermed må folk skrive en mail hvis I har noget fornuftigt at sige. |
Nu lyder jeg godt nok lidt flabet, men men billig SEO er én ting og SEO til 500,- er en helt anden.. Vi husker jo nok alle episoden med dengang BMW blev blacklisted. Det reklamebureau jeg arbejder for sidder bl.a. med en uddannet SEO ekspert: www.logopartner.dk, alt fra referencer til kundeudtalelser kan findes på siden, desuden så kan i selv se, hvor godt vores site er optimeret(det kræver dog lidt kendskab til SEO). Kan desværre ikke skrive en fast pris idet den bliver fastsat ud fra hvad der skal laves, men hvis i nævner at i er Amino-brugere så skal vi nok sørge for at give jer et godt tilbud! |
Det virker simpelthen så useriøst at give en fastpris på SEO, medmindre vi snakker cloaking, linkbuilding eller lignende. Og så vil der endda stadig være forbehold for en masse ting. Kan ikke forstå at han ikke forklarer hvad man får for de 500kr. eller ville det skræmme folk væk? |
Jeg syntes at det lige præcis er sådan noget her, som hiver SEO ned på samme niveau som telefonbogsannonce-salg. Det er godtnok trist. |