Er der godt nok slet ikke nogen som vil være med til at lave et lille samarbejde. Det kan være alt muligt. Om projektet er lille eller stort er ligegyldig. Men der må da være nogen ude i det danske lang som nogen gange står og mangler noget elektronik til nogen af deres projekter og ikke ved hvor de skal gå hen eller som har kontaktet nogen og er blevet skræmt væk pga af høje priser.
Er der godt nok slet ikke nogen som vil være med til at lave et lille samarbejde.
I stedet for at tigge os her på Amino om et samarbejde, så kunne I sprede kendskabet til jer selv ved at netværke, hvor speednetworking kunne være en måde.
Put en ny nyhed på jeres hjemmeside - den seneste er næsten et år gammel. Desuden mangler fysisk adresse og telefonnummer samt en oprydning i stavefejl.
Er der godt nok slet ikke nogen som vil være med til at lave et lille samarbejde. Det kan være alt muligt. Om projektet er lille eller stort er ligegyldig. Men der må da være nogen ude i det danske lang som nogen gange står og mangler noget elektronik til nogen af deres projekter og ikke ved hvor de skal gå hen eller som har kontaktet nogen og er blevet skræmt væk pga af høje priser.
Jamen jeg har da en idé...
Mit koncept vil kunne finde anvendelse i støjfyldte mijøer hvor der anvendes høreværn men hvor der samtidig er brug for verbal kommunikation.
Høreværn med indbygget intercom
Dét findes ( linnemann.dk ) min tilføjelse er en "elektronisk pegepind" eller hvad den nu skal kaldes. Denne "pegepind" skal kunne "tagge" vedkommende man ønsker, at kommunikere med. Altså et eller andet med, at man ikke skal have fat i radion og vælge kanal men man peger blot på den man ønsker samtale med....
Idéen kan også anvendes til et "head-set party" hvor der festes til høj musik via intercom og så kan man "tagge" den man lige skal tale med... Lidt langt ude måske men ret sikkert noget nyt