Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere eller kunder søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/22/2006 11:03:14 AM Forfatter: Electro Logic Er der slet ikke nogen som lige står og mangler et eller andet??

Bare rolig, det skal nok komme. Jeg tror lige folket skal synke tilbudet, så bare hav tålmodighed.

Dbh Martin
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:15

Er der godt nok slet ikke nogen som vil være med til at lave et lille samarbejde. Det kan være alt muligt. Om projektet er lille eller stort er ligegyldig. Men der må da være nogen ude i det danske lang som nogen gange står og mangler noget elektronik til nogen af deres projekter og ikke ved hvor de skal gå hen eller som har kontaktet nogen og er blevet skræmt væk pga af høje priser.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 14:32
Dato: 6/15/2006 2:14:58 PM
Forfatter: Electro Logic

Er der godt nok slet ikke nogen som vil være med til at lave et lille samarbejde.

I stedet for at tigge os her på Amino om et samarbejde, så kunne I sprede
kendskabet til jer selv ved at netværke, hvor speednetworking kunne være en måde.

I kunne også tage kontakt til ideogkoncept, som er ophavsmand til tråden Idégenerator søger iværksætter(e).

Put en ny nyhed på jeres hjemmeside - den seneste er næsten et år gammel. Desuden mangler fysisk adresse og telefonnummer samt en oprydning i stavefejl.

Fra Lemvig
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:27
Dato: 6/15/2006 2:14:58 PM Forfatter: Electro Logic

Er der godt nok slet ikke nogen som vil være med til at lave et lille samarbejde. Det kan være alt muligt. Om projektet er lille eller stort er ligegyldig. Men der må da være nogen ude i det danske lang som nogen gange står og mangler noget elektronik til nogen af deres projekter og ikke ved hvor de skal gå hen eller som har kontaktet nogen og er blevet skræmt væk pga af høje priser.

Jamen jeg har da en idé...

Mit koncept vil kunne finde anvendelse i støjfyldte mijøer hvor der anvendes høreværn men hvor der samtidig er brug for verbal kommunikation.

Høreværn med indbygget intercom

Dét findes ( linnemann.dk ) min tilføjelse er en "elektronisk pegepind" eller hvad den nu skal kaldes. Denne "pegepind" skal kunne "tagge" vedkommende man ønsker, at kommunikere med. Altså et eller andet med, at man ikke skal have fat i radion og vælge kanal men man peger blot på den man ønsker samtale med....

Idéen kan også anvendes til et "head-set party" hvor der festes til høj musik via intercom og så kan man "tagge" den man lige skal tale med... Lidt langt ude måske men ret sikkert noget nyt

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:48
Hej Electro Logic

Jeg har et elektronikprojekt som jeg synes vi skal snakke om.

Kast lige dit telefonnummer i en privat besked.

Mvh,
Christian

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)