Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MS SQL haj søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg mangler en der kan flytte en online MS-SQL database fra en dbserver til en anden dbserver.
Det er en lille opgave, men da jeg nødig vil kalde mig ferm i en SQL database, et det et job som jeg mangler en til.

Kontakt mig på 2164 4814 eller på kresten@monographic.dk 

Jeg er også generelt på jagt efter dygtige freelance programmører, så bare ring eller skriv! 

Venlig hilsen
Kresten Buch

monographic.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:43

Hej. Jeg har en bekendt som er uddannet datalog. Han har hjulpet mig en del med SQL og det er han rigtig godt hjemme i - det er nærmest hans modersmål. Han er arbejdsløs p.t. og i aktivering. Jeg vil gerne høre hvor meget arbejde du skal bruge, for hvis arbejdsmængden er stor nok kan der være tale om at jeg ansætter ham i en periode og da jeg kan få noget tilskud til hans ansættelse også kan jeg tilbyde assistancen til en rimelig penge.

VH Jørgen Olsen 

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:00

Det er meget lidt i første omgang...

Venlig Hilsen
Kresten Buch

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:03

Hej. Hvor i landet er du fra og har du et kontor der kan arbejdes fra eller er det hjemmearbejde?

Vh Jørgen Olsen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:42

Hej Kresten 

Kan man få adgang til serveren hvorpå databasen ligger, fx med Fjernskrivebord eller lignende? 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:39

Jeg har en mand der kan klare opgaven, både on- og offsite.

Du kan fange os på 70 220 627 imorgen mellem 9 og 17 (bedst efter 14.00 da jeg har møder hele formiddagen) eller evt en mail på mail@mc-solutions.dk med lidt flere detaljer så vi kan lave et overslag til dig :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:11

Hej Kresten,

Den opgave kan vi sikkeret snilt løse. Skriv til mig hvis du ønsker at genngår projektet. Jeg kan kontaktes på peter.skouhus@1902software.com eller ved at ligge en besked her.

Med venlig hilsen,

Peter

Om 1902
1902 er et Dansk ejet og ledet software firma i Filippinerne som blev stiftet i 1998. 1902 arbejder primært med udvikling af Internet applikationer programmeret i Visual Stuido (C#), ActiveScript (Flash) eller PHP (Typo3 og Joomla). Udover meget kompetente software udvikler råder 1902 ligeledes over kompetente ressourcer inden for planlægning og projekt styring.

Du kan læse nogle Danske referencer her:
http://www.1902software.dk/site/309/referencer.aspx

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)