Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besked til Martin Thorborg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Kære hr. Thorborg.

Nu har vi fået en super Lokalebørs, hvor jeg lige nu sidder og leder efter et butikslokale. 

Hvornår får vi en Mentorbørs?

Jeg savner et sted, hvor man kan finde en mentor til at hjælpe én med sin forretning.

Jeg bliver ved med at læse, rundt omkring, at man, som iværksætter, bør have en mentor. Det giver jo god mening, da en mentor (i dette tilfælde) er en person med en masse erfaring, inden for det at starte virksomhed - Så hvorfor skal man selv opfinde den dybe tallerken, når der findes kloge mennesker, rundt om i landet, med svar på alle ens spørgsmål? 

Jeg håber, meget snart at kunne finde en Mentorbørs på Amino!   

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:03

Nu ved jeg ikke om det bare er mig der har misforstået noget med i mine øjne er Amino en stor mentorbørs, det er i hverttilfælde sådan jeg bruger siden.

Stil spørgsmål og straks sidder der en klog hjerne med svaret klar....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:45

Vi overvejer at lave en "Partner børs" hvor man kan finde forretningspartnere, mentorer m.m.
Det er dog ikke noget der kommer her og nu.
Men ideen er god, tak for den.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 13:06

Okay.

Jeg venter spændt så længe!

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Fra  SAPup.dk Skrevet kl. 20:42

Hej Martin

Jeg kan se, at emnet om at finde en partner kommer igen og igen. Du siger i din video, at det er ligesom at finde en partner for livet, og jeg giver dig ret. I dette tilfælde handler det lige så meget om kemi, som kompetencer. Jeg tænker, hvorfor ikke tage brug fra "speed dating". Du sætter en event op, hvor det handler om at finde en partner. Du kører det ligesom speeddating, hvor man taler 2 min med hver person, og krydser af hvem man gerne vil tale med igen. Det ville blive en kanon event.

Om du synes om eventen eller ikke, så marker lige så jeg ved du har set indlæg'et, da denne tråd er mere end 6 måneder gammel.

Mvh

Kim-Allan Jensen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)