Vi er idag 2 fyre der for nyligt har fusioneret 2 små IT firmaer for at yde bedre service hos vores kunder, og for at kunne hjælpe dem bedst muligt i forhold til den tid vi har til overs. Vi er nu kommet i overvejelser om vi skal være nogle flere, enten på freelance basis, alternativt ved et partnerskab med en tilsvarende størrelse virksomhed. Vi udvikler ikke websider/portaler, men leverer en fuld service til intern IT til mindre og mellemstore virksomheder i København og nærmeste omegn.
Vi har reelt masser at lave, og er igang med at opbygge en række services der skal understøtte vores eksisterende og nye kunder, bla. hosting af forskellige specielle løsninger og total outsourcing af IT drift. Da vi arbejder på at udvide serverparken, har vi ikke midler til en fuldtidsansat, men har overvejet muligheden for at fusionere med et tilsvarende mindre firma med egen kundebase, og dermed kunne tilbyde yderligere services til kunderne, og få mulighed for at servicere større kunder hen af vejen.
Lad mig høre om nogle er interesserede i en snak...
Jeg antager jeres primære område ligger indenfor hosting, hvor vi bruger en del mere tid på time- og servicesalg. Omend vi godt kan levere nogle hostede servere i mindre stil, så er det ikke på nuværende tidspunkt vores primære område, og jeg regner ikke med det bliver det heller. Derfor kunne der måske være nogle fordele i at holde kontakt med dig i længden :)
Vi har rimelig stor erfaring inden for hosting området, og det er i alle størelser.
Som server-tekniker (Linux og BSD) har jeg f.eks. Telia (ja teleselskabet) som reference.
Men du kan evt. give mig et kald imorgen formiddag på 40 511 627, sidder alligevel bare og triller tommelfingre på motorvejen der :) så kan vi lige tage en snak om hvad vi hver i sær laver?
Jeg ved ikke om der er grundlag for et partnerskab til at starte med, men det vil da være rart at have kontakt med nogen der kan levere en webshop eller måske en intranet løsning, eller måske bare grafikken til en sådan.
Vi kan sagtens lave den tekniske side af online løsninger, men vores evner inden for den grafiske del er ret begrænsede. Det er ikke så tit igen vi har fået stillet en opgave at lave en hjemmeside, men det afhænger nok også lidt af vi ikke har reklameret for det, og ikke har planer om at have det blandt vores produkter. Men det vil være rart at kunne tilbyde at levere det gennem jer, da vi pr. definition forsøger at levere en fuld løsning til IT-delen for virksomheder.
Har i evt. noget materiale eller links på nogle af de sider i har lavet?
Det lyder rigtigt spændende. Men da vi er nystartet, er det meget begrænset hvad jeg har at vise dig.. dog har jeg selv lavet min privat hjemmeside som ligger på http://www.slotiversen.dk og min mors webshop http://www.kortbutik.dk (der er ikke lagt varer i shoppen endnu - så langt er hun/vi ikke nået)
Men vil du være sød at sende mig en mail, for det er absolut interessant, det kan bestemt være, at vi kan bruge hinanden, så lad os tage en snak. Telefon nr. kan du få pr. mail: mail@hsmedia.dk