Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hair extensions import Hjælp!!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ajstrup
Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en Leverandør, hvor hår et god kvalitet, kan godt bruge både Hot fusion håt og trense..

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 19:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har fundet et firma i USA som sælger hair extension og da jeg selv ikke skal bruge den
kan I ligeså godt får adressen, håber at I kan bruge den:

www.uniquehairextensions.com

mvh.
Sam50

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Pedersen:

Det kan dog være en god ide at rejse til de enkelte lande og se virksomhedderne og mærke kvaliteten, så man ved hvad man har med at gøre.

Har man ikke de store finanser at starte op for kan det selvfølgelig være svært hvis man skal til Kiba eller indien.

Jeg kan da fortælle, at vi i et af vores andre firmaer importerer hair extensions fra Kina. Vi har rejst rundt i store dele af Kina, brugt konsulenttimer i stor stil og entreret med kvalitetskontrollører derude. Jeg vil anslå, at vi har brugt omkring 200.000 kr. alene på rejse, research etc.

Markedet er fyldt med elendige extensions, og derfor valgte vi en andne vej - nemlig at finde de bedste producenter og betale dem en anstændig pris. At handle direkte med producenten gør det muligt at hæve kvaliteten dramatisk. Selvfølgelig kan man finde en masse på Alibaba og lignende steder, men der finder man kun det, alle de andre har. Og risikoen for en dårlig kvalitet er høj.

Skal man ind i et marked, der er væltet til i produkter af relativt lav kvalitet til små priser, skal man enten kunne sælge samme skrammel endnu billigere - eller gå den anden vej og levere bedre kvalitet. Som i alle andre markeder: Gør du, hvad de andre gør, kommer du aldrig forrest :-)

Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 05:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette .

Jeg er igang med at åbne en frisør salon, og mangler en levrendør af hair extensions.

Er det noget du kan hjælpe mig med ?

 

mvh. Nanna heding

Mail: Desiree.90@hotmail.com

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna,

Du har besvaret en mere end 2 år gammel tråd.
Det gør ikke chancerne for at få et hurtihgt og brugbart svar større. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 17:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna,

Du er velkommen til at indtaste dit behov for produkter og antallet på denne ansøgning om forhandler af hair extensions:

http://www.qmode.dk/sider/leverandor 

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas..

Kan se det er et gammelt oplæg, men du lyder til at have forstand på import af extensions, jeg vil bare høre om du kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår , og om du evt kender et godt sted?

Har egen salon, og en fin leverandør af hår, men kunne godt undvære dette mellemled og har længe overvejet at finde min egen... Ved der er utallige leverandører af dårlige extensions i østen, hvordan undgår man dem og finder noget i en god kvalitet..

Håber du kan hjælpe mig...

med venlig hilsen Maja

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 10:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mkandersen:

Hej Thomas..

Kan se det er et gammelt oplæg, men du lyder til at have forstand på import af extensions, jeg vil bare høre om du kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår , og om du evt kender et godt sted?

Har egen salon, og en fin leverandør af hår, men kunne godt undvære dette mellemled og har længe overvejet at finde min egen... Ved der er utallige leverandører af dårlige extensions i østen, hvordan undgår man dem og finder noget i en god kvalitet..

Håber du kan hjælpe mig...

med venlig hilsen Maja

Hej Maja,

Jeg hedder godt nok ikke Thomas, men jeg har dog handlet med hair-extensions før. Det vi gjorde dengang, var også at rejse til Kina. Vi tog på en messe, der hedder Canton fair (I øvrigt ikke den bedste messe, hvis du leder efter hår i Kina) og der fandt vi så vores leverandør, der leverede noget hår, vi kunne bruge til noget.

Jeg har stadig kontakt til leverandøren, selvom jeg ikke handler med hår mere. Jeg er ikke lige helt skarp på, hvordan man sender en pm. herinde, men hvis du sender mig en mail befree@free-life.dk, så skal jeg glædeligt give dig info.

Hev en rigtig fed dag.

/Kenneth

www.kennethmundt.com

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 05:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være i DK så prøv www.rapunzeloffsweeden.dk (De forhandler ÆGTE SVENSK HÅR, dog dyrt) eller www.chokos.dk

Jeg har været i kontakt med Rapunzel i forbindelse med noget arb. og de er super søde. Kender ikke deres hår, men har hørt godt om det.

Chekos, han er også en super fin fyr der er til at tale med. Han laver B2B løsninger ved jeg. ;)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)