Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye lokaler, solskin og stor reception!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Så er der endnu et sted jeg skal forbi næste gang jeg kommer til Århus! :-) Vi ses derovre - desværre dog ikke til receptionen!

I må have al mulig held og lykke med de nye lokaler i det jyske.

Hilsen Martin

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:06

Det er helt i orden, Torben.

Ligeledes er du naturligvis velkommen til at kigge forbi kontoret ved lejlighed ligesom Martin. 

Vi forventer altid uventede gæsterWink

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 12:55

De af jer, som af en eller anden årsag ikke har fået invitation til Grand Pening endnu, men tænker: "Jo, Dribling har jeg da været i god dialog med tidligere, så naturligvis skal jeg med" - I sender mig bare en mail på rene@yellowcock.dk, og så får jeg sendt en invitation og skrevet jer i døren.

Indtil da kan interesserede og inviterede nyde den hæsblæsende promotion-video for festlighederne. Den er nu 'frigivet' og tilgængelige for nydelse på Youtube: " title="Yellow Cock Studio" target="_blank">

og naturligvis også på vores hjemmeside: Yellow Cock Studio.

Vi ses og god weeken!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:07

René Gade Mikkelsen - Dribling:

De af jer som af en eller anden årsag ikke har fået invitation til Grand Opening endnu, men tænker: "Jo, Dribling har jeg da været i god dialog med tidligere, så naturligvis skal jeg med" - I sender mig bare en mail på rene@yellowcock.dk, og så får jeg sendt en invitation og skrevet jer i døren.

Indtil da kan interesserede og inviterede nyde den hæsblæsende promotion-video for festlighederne. Den er nu 'frigivet' og tilgængelige for nydelse på Youtube:

" title="Yellow Cock Studio" target="_blank">
  og naturligvis også på vores hjemmeside: Yellow Cock Studio.

Vi ses og god weekend!

Giv gerne en tilbagemelding inden 3/9 - da mad, vin og bookinger er ved at være på plads.

God aften!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 19:31

Tusind tak til alle jer, der var med til vores Grand Opening i fredags, hvor mere end 500 fantastiske mennesker hyggede, flød og festede i Yellow Cock Studio.

+ en kæmpe tak til restaurant Le Coq, Kat Management, Limo Group, Kettner, dj part a og Kaffeselskabet for at gøre
fredagen uforglemmelig for os og vores gæster.

Kig snart forbi Yellow Cock Studio – for om kort tid lægger vi en film ud fra dagen, aftenen og natten.

Indtil da kan I flyve lidt med ">helikopteren ;-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)