De af jer, som af en eller anden årsag ikke har fået invitation til Grand Pening endnu, men tænker: "Jo, Dribling har jeg da været i god dialog med tidligere, så naturligvis skal jeg med" - I sender mig bare en mail på rene@yellowcock.dk, og så får jeg sendt en invitation og skrevet jer i døren.
De af jer som af en eller anden årsag ikke har fået invitation til Grand Opening endnu, men tænker: "Jo, Dribling har jeg da været i god dialog med tidligere, så naturligvis skal jeg med" - I sender mig bare en mail på rene@yellowcock.dk, og så får jeg sendt en invitation og skrevet jer i døren.
Indtil da kan interesserede og inviterede nyde den hæsblæsende promotion-video for festlighederne. Den er nu 'frigivet' og tilgængelige for nydelse på Youtube:
" title="Yellow Cock Studio" target="_blank"> og naturligvis også på vores hjemmeside: Yellow Cock Studio.
Vi ses og god weekend!
Giv gerne en tilbagemelding inden 3/9 - da mad, vin og bookinger er ved at være på plads.
Tusind tak til alle jer, der var med til vores Grand Opening i fredags, hvor mere end 500 fantastiske mennesker hyggede, flød og festede i Yellow Cock Studio.
+ en kæmpe tak til restaurant Le Coq, Kat Management, Limo Group, Kettner, dj part a og Kaffeselskabet for at gøre fredagen uforglemmelig for os og vores gæster.
Kig snart forbi Yellow Cock Studio– for om kort tid lægger vi en film ud fra dagen, aftenen og natten.