Jeg søger et firma som jeg kan arbejde sammen med om salget af en ny serie af mp3 afspillere. Hvis du har en webshop som er på edbpriser og er interesseret i at begynde at sælge en ny serie af mp3 afspillere i Danmark, så kontakt mig på: info@lindau.dk
Jeg er igang med at starte et firma op, streetstyle som skal sælge street tøj, ting som MP3 ere og den slags til brug i et aktivt liv.
Hvis du er interesseret i et samarbejde med et nyopstartende firma, Altså et firma i opstarts fasen er du velkommen til at skrive mig en mail med forretningsbetingelser, og evt. handleplan samt info om MP3'erne
ja, en af modellerne der kommer ud er den som bliver henvist til ovenfor Ud over den kommer der også 2 mp4 modeller som bruger en helt ny chip, hvilket gør at de kan afspille avi film direkte, så man ikke skal bruge tid på at konvertere dem om osv.
ingen som har et edbfirma med webshop og som er på edbpriser eller er oppe at køre? Eller har en webshop med mode tilbehør eller lignende?
Jeg skal bruge et firma som har en webshop med kortbetaling osv. da jeg skal have en butik at henvise til når jeg sender prøver ud til anmeldere her efter sommerferien.
En ny startet webshop er helt sikkert også en mulighed, så længe de har kortbetaling og god service!