Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger partnerfirma med webshop på edbpriser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger et firma som jeg kan arbejde sammen med om salget af en ny serie af mp3 afspillere.
Hvis du har en webshop som er på edbpriser og er interesseret i at begynde at sælge en ny serie af mp3 afspillere i Danmark, så kontakt mig på: info@lindau.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 02:58

Hvad tænker du på med EDB priser?

Jeg er igang med at starte et firma op, streetstyle som skal sælge street tøj, ting som MP3 ere og den slags til brug i et aktivt liv.

Hvis du er interesseret i et samarbejde med et nyopstartende firma, Altså et firma i opstarts fasen er du velkommen til at skrive mig en mail med forretningsbetingelser, og evt. handleplan samt info om MP3'erne

Lucca Kjær Sørensen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:54
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:51

hej

ja, en af modellerne der kommer ud er den som bliver henvist til ovenfor
Ud over den kommer der også 2 mp4 modeller som bruger en helt ny chip, hvilket gør at de kan afspille avi film direkte, så man ikke skal bruge tid på at konvertere dem om osv.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:01

ingen som har et edbfirma med webshop og som er på edbpriser eller er oppe at køre?
Eller har en webshop med mode tilbehør eller lignende?

Jeg skal bruge et  firma som har en webshop med kortbetaling osv. da jeg skal have en butik at henvise til når jeg sender prøver ud til anmeldere her efter sommerferien.

En ny startet webshop er helt sikkert også en mulighed, så længe de har kortbetaling og god service! 

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:45

Du kan sende mig en prøve af dine produkter, så vil vi tage et kig på om det er noget der kan sælges hos os eller ej.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:37

Hej Janus,

Har du fundet en samarbejdspartner?

Ellers er du meget velkommen til at kontakte mig på info@snappi.dk eller 69 80 80 40

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)