Jeg bestiller snart fra en af mine leverandører og de har fået nogle lækre nye mp3 afspillere hjem:
vejer 19-20gram (størrelse: 30 x 68 x 0,9 mm) kan afspille MP3, OGG, WMA, WAV og ASF har FM radio afspiller og optager. 4 liniers LCD display 96 x 48 op til 9 timers batteritid oplades via USB stik og musikken er lige til at copy/paste over på den
Koster som sagt 159 for 1GB og 209 for 2GB inkl moms. Levering kommer an på om du vil have sendt den som pakke eller brev.
Jeg skal nok få skrevet til alle i aften. Penge behøver i først at overføre når jeg har dem på lager, hvilket normalt tager under en uge (måske lidt længere her i sommerferie tiden)
Og jo, der kommer også en mp4 afspiller i den nærmeste fremtid. prisen bliver overkommelig (omkring 459-479 for 2 gb) stor 3" skærm (16 mio farver) og afspilning i 30 fps , kan afspille xvid/divx filer direkte så du bare skal kopiere dem over på afspilleren. Og i en god størrelse med en vægt omkring de 60g :) Kan udvides med SD kort
Da min normale kontaktperson er på ferie når jeg ikke at få dem hjem inden jeg selv tager på ferie den 8. august, så levering kommer først til at ske omkring den 18-20. august