Det simple svar, hvis jeg forstår dig rigtigt, er de store sites som beskæftiger sig med dit forretningsområde - driver du f.eks. et advokatfirma, ville jeg anbefale dig at blive linket fra din brancheforenings site, driver du VVS er der sikkert store indekser for den slags. Findes der nogle indflydelsesrige blogs du kunne blive nævnt på, er det bestemt også værd at tage med.
Samtidig vil jeg anbefale dig at forsøge at blive registreret i dmoz.org under den rigtige kategori - det kræver dog at du ligger lidt indsats i at skrive din ansøgning. Udover det, er det en god idé at betale de 150 dollars det koster for en betalt registrering i yahoos indeks. Begge de to portaler giver dig en lille smule ekstra kærlighed, og hvis din side ellers er konstrueret fornuftigt teknisk, skal du nok få hele sitet indekseret.
det kan man godt sige ja - nogle bestemte sider har høj troværdighed hos google, og et link fra dem vil være meget mere værd end f.eks. et link fra en anden side som netop er oprettet. Dette er googles pagerank, og et site med høj pagerank som samtidig har relevans for dit emne, vil have meget stor værdi for dig. Google giver særlig prioritet til statslige og universitetssider f.eks. også, da det forventes at de er særligt lødige.
du kan eventuelt installere google toolbar, og få et bud på forskellige siders pagerank ved at gå ind på dem... håber det hjælper :)
Uhaaa. Den slags er sku for farligt. Jeg skal lige tale med resten af teamet. Jeg har nogle spændende indlæg på Amino, som måske er skadelige for omdømmet. Hvem ved.