Hejsa Alle Amino'er Jeg har været herinde i snart 2 år, og i har også kigget min butik (børnetøj og legetøj, ja endnu én ;o)) igennem før. Men der er lavet en del ændringer og vi ville gerne have lidt feedback på hvordan i syntes shoppen fungere? I kan se den på http://www.snoopington.dk Mvh Kenneth Nielsen |
Hey Kenneth,
Lidt konkrete tips:
- En tyk border, måske i en grå farve omkring hele sitet... måske noget ala: border: 6px solid #eeeeee;
- En baggrundsfarve til menuen, den skiller sig ikke ud fra indholdet, og bliver dermed en del af det dynamiske indhold. Den skal helst være statisk rent designmæssigt. Fx background: #8a7b68; color: #d5f258;
- Normalt er jeg ikke til dropdowns, men når det nu skal være, så synes jeg ikke at hover-effekten skal være så markant som den er (skifte til en hvid baggrund). Den måtte godt bare skifte til en lidt lysere grøn i stedet. Fx background: #b4d35d;
Forhåbentlig vil de tips gøre de site mindre flydende, og hjælpe folk, rent intuitivt, med at forstå opbygningen og funktionaliteten på siden.
Lige en anden ting, hvorfor bruger i iFrames?...
Håber du kan bruge det ;)
Ha' en fortsat god weekend.