Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/sparingspartner søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lån/garanti/partner søges til igangværende egenudviklet webprojekt med salg af fysiske varer. Har positiv indtjening og cashflow. Drevet aktivt i andet EU-land i 4 måneder med positivt resultat. For opstart i Danmark søges Kapitalbehov 200.000,00.

Ta kontakt for flere oplysninger/personligt møde.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 13:16

Hej Nikolaj,

Jeg tror du vil få noget bedre respons hvis du fortæller lidt mere om hvad det drejer sig om.

Mvh

Lars

Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 13:28

Hej Lars

Tak for kommentaren. Jeg sender gerne prospekt, budget, forretningsplan etc. til de seriøse henvendelser der måske kommer på mail. Fortrolighed ønskes og gives.

Mvh

Nikolaj

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 13:32

Hej,

OK.

Ja det er selvfølgelig dit valg, men min erfaring, på amino, er at en hvis åbenhed udelukkende gavner responsen.

Du kunne måske blot fortælle en lille smule om hvad det handler om, uden at gå i detaljer.

Nå men uanset så vil jeg ønske god weekend.

mvh

Lars 

Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 13:42

Hej Lars

Den person jeg søger er Investor og vil som udgangspunkt udenlukkende koncentrere sig om hvorvidt en Investering er interessant eller ikke. Om jeg sælger dukker, vinduer eller børnesko har ikke så stor betydning. Hans/Hendes interesse vil ligge i Risiko, Afkast og Exit.

God weekend til dig også.

mvh

Nikolaj

Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:54

Hej Nikolaj,

Jeg faldt lige over denne tråd, som giver et klassisk billede af mange entrepreneurer(jeg har selv haft det på samme måde). Jeg er ikke investor og heller ikke interesseret i at "tage" noget fra din ide, men finder tråden en kommentar værd;) Der er flere grunde til at være mere åben. To af dem er:

1) Medmindre du har noget du kan tage patent på, så er det ofte mere givtigt at dele ideerne med flere for at få sparring, gode råd og inspiration. Prøv det.

2)  Risiko og afkast har i høj grad noget med markedet du er på og produktet du sælger. Hvis jeg var investor er der helt klart nogle brancher jeg ikke ville gå ind i på grund af et mættet marked, usikkerhed, manglende vækst/efterspørgsel, etiske udfordringer, etc. Med andre ord, så vil jeg før jeg overhovedet overvejer at investere penge i et projekt, så vil jeg vide, hvad de går til.  Så, spørg dig selv som investor om du vil(overveje at) smide penge i projekt du ikke ved, hvad handler om?

Det var det. 

Mvh Rune 

Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 00:42

Hej Rune

Tak for kommentaren,

Jeg giver dig ret i at information er en yderst vigtig faktor mht. investering og dermed for en potentiel investor.Hvorfor det meste information også kan sendes på mail.

Men det er de færreste der lige falder over en god ide her på Forum og derefter kaster penge i projektet.

De som har til hensigt at investere (større eller mindre) er generelt interesseret i fortrolighed.

Hvis jeg havde et konkret problem af administrativ og/eller teoretisk/teknisk art -så ville jeg ikke holde mig tilbage med at beskrive/forklare og lytte til gode råd.

Jeg fandt iøvrigt ud af at Virksomhedsbørsen her på siden var mere givende.

mvh Nikolaj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)