Overskriften er måske lidt voldsomt, da jeg egentligt bare søger efter lidt inspiration til nye tiltag i butikken, som kan gøre den mere eftertragtet, og efter feedback på det allerede etablerede design og dets funktioner, som kunne forbedres.
Det der er så overdrevet fedt ved dykning og snorkling, er den suverænt smukke og mystiske verden man pludselig befinder sig i....
Når jeg lige åbner dit site er baggrund bare dystert mørkeblåt (jeg vil skide i bukserne af skræk hvis jeg kom ned i vand der så sådan ud), hvorfor ikke vise baggrunden som det perfekte dyk i turkisblåtvand med solens stråler brydende ned igennem og smukke farvestrålende fisk og koraller..... ?
Jeg synes nu din side er fin nok. Men hvad med at du måske gjorde mere ud af dine rejselinks. Evt. finder flere rejesemuligheder for folk, da jeg kunne forestille det er væsentligt sjovere at dykke i syden end det er at dykke i sydhavnen.
Så efter min mening: Mere fokus på rejserne, måske komme med dine personlige erfaringer om forskellige destinationer.
Hej allesammen, skylder efter lidt svar tilbage. Tak for jeres indlæg, ser ud til at være nogle super gode ideer i er kommet med indtil videre. Er noget jeg jeg helt sikkert vil kigge nærmere på.