Hej Matt.. Jeg forstår helt fint og det var jo ikke for at skyde din idé i sænk..
Men når man nu har min erfaring så kan jeg jo ikke lade være med at give min mening til kende.. Men må også erkende at jeg glemmer lidt hvad det handler om her.. Men det er jo netop også mit eget problem.. Der er masser af grafikere som mig og jeg prøver også at finde mit ståsted og det er svært, det erkender jeg blankt..
Ved godt at det med lastbilen er lidt utopia, men det kunne være fedt syntes jeg..
Mange hilsner:
Thomas |
Hej Thomas
Hvis der ikke skulle mere til at skyde mig eller mine idéer/tiltag i sænk., så ville jeg ikke stadig være i business efter 4 år som selvstændig
Så det er jeg såmænd ikke så bekymret for... Som du også kan se taler statistikken på 75% positiv interesse jo også for sig selv!

Det var mere en kommentar i forbindelse med din undren over spørgeskemaets berettigelse som jeg triggede på... og som du selv siger så er det om at finde sit ståsted, omend man er indenfor den grafiske branche, indenfor bilbranchen, software, anlægsgartnere, murere, arkitekter, finansfolk...
Lastbilen tror jeg faktisk ikke på hvis jeg skal være helt ærlig... det er for snævert og avanceret til at det er rentabelt!
Jeg overvejede derimod på et tidspunkt idéen med en ombygget campingvogn, og så ellers igang med at komme rundt til de danske festivaler, koncerter, shows, kræmmermarkeder, festuger etc. og stille op til en omgang gruppe-fuldemands-fotografering, pige-fnidder-fnadder-fotografering, eller bare den generelle familien-jensen-på-langelandsfestival i godt humør
Men er aldrig rigtig kommet videre med den... Måske det kommer her til sommer når jeg falder over den rigtige vogn til den rigtige pris... hehe...

Og så i øvrigt, er vi to jo begge ramt af en branche med stor usikkerhed om fremtiden medmindre man finder et virkelig godt nicheprodukt/marked. For web og grafik smides til billigere arbejdskraftslande, og fotografer erstattes med halv-dårlige amatørfoto's fra et Canon Ixus...