Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til www.backlinks.nu ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har på backlinks.nu lavet en service der kan finde hvilke sider der linker til din side. Det er meget anvendeligt til søgemaskine-optimering, da antallet af links til en side er en af de vigtigste faktorer.

Den er tilgængelig på både engelsk og dansk, den finder selv ud af hvor du er fra via IP-adressen, men du kan også selv bestemme det ved at klikke på de små flag i toppen.

Nogle kommentarer? Er det brugbart? Ubrugeligt? Mangler du nogle funktioner? Fundet fejl og mangler?

Mvh Alex

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:49

Du har en grænse på 1000 backlinks som nok ødelægger værdien af siden en del.

Ellers ser det da ganske effent ud.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:11

Udover din begrænsning på 1000 links, så mangler jeg at se hvilken anchortekst der bliver linket med, det er jo ret så væsentligt.

Nu bruger jeg normal forskelligt software til disse ting, så det er nok ikke noget jeg vil gøre brug af.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:38

Anchortext bliver der arbejdet på at skaffe, så det skal nok komme. Det med maksimum 1000 links er også et spørgsmål om brug af server-ressourcer, så det vil jeg lige overveje.

Andre gode forslag til forbedringer modtages med kyshånd! :)

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 23:01

Hej Alex

Synes din hjemmeside er overskuelig, og yderst brugbar Yes (ville dog også ønske, der ikke var begrænsning på 1000 links)

Ellers ser det virkelig lækkert ud! Yes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)