Hej Aminoer Jeg er en udenlandsdansker i Norge som driver et par forskellige projekter på internettet. En af disse er et online boligmarked som har kørt et par måneder. Det har fra starten været min hensigt at starte siden op i Danmark, men jeg indser at jeg ikke har tilstrækkelig tid til at engagere mig ordentligt i et internetprojekt i Danmark på nuværende tidspunkt. Derfor søger jeg efter en som kunne være interesseret i at eje rettighederne til at drive siden i Danmark, evt. i et løst samarbejde med mig. Siden er udviklet fra bunden af mig, og er et velfungerende og solidt system lavet i ASP.NET 2.0 med en SQL server i bund. I korte træk er siden en portal for køb, salg og leje af bolig, hvor folk kan registrere sig og tilføje sine boligannoncer. Systemet har mange gode funktioner:
Som sagt har det hele tiden været min plan at få siden op i Danmark, jeg har derfor lavet et sprogsystem som gør oversættelse af siden til nyt sprog til en leg. Siden har et pænt design, og et godt domænenavn er registreret (design og navn kan naturligvis ændres hvis du ønsker det). Systemet er i det hele taget klar til at blive taget i brug i Danmark. Den største opgave bliver at koble siden op mod en dansk betalingsudbyder, og det kræver jo en ret så beskeden indsats Jeg er interesseret i nogen som vil købe rettighederne til at drive siden i Danmark, gerne med mulighed for udlevering af kildekode og tilladelse til at videreudvikle siden som de måtte ønske det. Alternativt vil jeg også vurdere tilbud om andre aftaler og samarbejde med mig, fx mht. drift. Jeg står naturligvis for al oversættelse og teknisk opsæt, og følger selvfølgelig op med nødvendig support. Er du interesseret kan du have en fuldt fungerende boligportal kørende i Danmark i løbet af en måneds tid Tag gerne kontakt herinde med flere spørgsmål eller evt. bud Jeg glæder mig til at høre fra dig! Mvh |
Hej Claus.
Ca i hvilket prisleje snakker vi, mht til køb af siden?
Mvh
Michael Guldhammer