Hejsa nu skal i høre, en sød sang fra de varme lande. Jeg går i vildrede om hvilken form for virksomhed jeg skal opstarte. om jeg skal købe en eksisterende, om der skal navn til mv. Til at starte med er jeg i tvivl om jeg skal tage den store mundfuld og starte fra start. Jeg vil gerne starte en børnewebbutik ( ved godt der er mange ), denne her skal kun handle med økologiske og fairtrade varer, så jeg mener jeg skeller mig ud fra de andre, ang. tøj vil jeg have tøj der kun er lavet af organisk bomuld. Sådan en webshop har jeg ikke set endnu, så chancen for at der kommer en sådan til salg er der nok ikke så stor. Men tanken var hvis man skulle købe en virksomhed så at lave den om til det jeg nu vil have. Ved ikke hvad der er klogest. Det næste bliver så et navn, har selv tænkt på Barnetsunivers.dk <- men ved jo ikke om det er fangende nok. Håber der sidder nogle aminoer der kan hjælpe mig i den rigtige retning :)
|
Hej Peter.
Ikke for at slå dig ud, inden du får begyndt, men søger du på google >økologisk børnetøj< vælter det frem med webshops
På den anden side, så er der ikke grænser for, hvad en mor ( og måske far ) på barsel kan finde på at købe til poden, så måske er der også plads til dig.