En ting mange ikke forstår er at de måske på kort sigt får den ordre fordi de er hurtigst eller billigst, men på længere sigt intet får ud af det.
Tag en AMINO som Peter Revisor eller Skattekonsulenterne. De har formået at skabe sig et navn herinde ved at hjælpe andre mennesker, og give dem værdi. Jeg er ikke i tvivl om at jeg vælger en af disse to, når jeg skal bruge hjælp om noget tid, og det kommer jeg til at få brug for.
Hvorfor? Jeg kender intet til deres arbejde som sådan, og jeg er på ingen måde kvalificeret til at bedømme deres arbejdes udførlighed. Men jeg kan se at de vil hjælpe de forskellige mennesker herinde, og det er en god ting. Om det er en salgsstrategi, eller fordi at de er gode mennesker ved jeg ikke.
Jeg har lært et ordsprog som hedder; "Det gælder ikke om vinde, men at være med" Og der til svarer jeg så altid, at jeg går efter at vinde...
For ifølge min arbejdsfilosofi, så skal man lave noget man kan li', ellers så gør man det ikke ordentlig, medmindre at det er noget der kan styrke en i fremtiden, såsom at tage et skod job for at tjene penge til en lejlighed, bil eller virksomhed.
Så jeg vil mene og give de andre ret i at man selvfølgelig skal have det sjovt, dog skal der også være Plus på kontoen