Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det "umuligt" at blive optaget i DMOZ med et site om coaching?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Til rette vedkommende

Lige siden ultimo december 2007 har jeg forsøgt at få coaching sitet  MIND of STARS optaget i DMOZ. Løbende kontrollerer jeg om der sker noget i "sagen", hvilket endnu ikke er tilfældet ...

Er der nogle af jer der har erfaring med hvor lang tid skal man forvente der går (dage, uger eller måneder), før DMOZ optager et site om fx coaching, og er der evt. forslag til hvad man kan gøre proaktivt mens man venter Wink?

--

Vh. Webmasteren

MIND of STARS - Coaching for bevidst udvikling
MIND of STARS tilbyder effektiv og certificeret business coaching, team coaching og personlig coaching til erhvervslivet og private der ønsker bevidst udvikling.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 16:01

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:22

Hej,

Det kan sagtens lade sig gøre at blive optaget i DMOZ, hvis man er heldig at ramme en kategori der har en aktiv redaktør eller metaredaktør og hvis de ellers synes dit site er værdigt og relevant.

Men det er altså bare en tilmelding man laver, og så bruger man ikke mere tid eller tanke på den sag. Går den igennem er det fint, gør den ikke, betyder det stort set intet.

Dmoz er typisk ikke den store trafikskaber til et site, og effekten i søgemaskiner som Google af en listning er ikke større end at du sagtens kan kompensere for den ved lidt ekstra arbejde med link building andre relevante steder på nettet

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:29

... min erfaring siger mig, at det især handler om (som nævnt), at du finder den rette kategori. Jeg fik pludselig optaget en rigtig dårlig hjemmeside (ikke de to herunder), som jeg lavede for lang tid siden, da html og Wordpress var fremmedord for mig.

Der findes danske coaches herinde:

http://www.dmoz.org/World/Dansk/Sundhed/Alternativ/Personlig_udvikling/

Dmoz' redaktører er vidt forskellige mennesker, så budskabet er:

if first you don't succeed...

Bedste hilsner Big Smile

Tilmeldt 14. Nov 07
Skrevet kl. 00:33

Hej Oza

Mange tak for svaret, og tippet omkring tålmodigheden Big Smile

--

Vh. kms

Tilmeldt 14. Nov 07
Skrevet kl. 00:34

Hej Anders

Mange tak for svaret.

--

Vh. kms

Tilmeldt 14. Nov 07
Skrevet kl. 00:36

Hej Marcus

Jeg har forlængst gjort alt du nævner, så jeg prøver lykken endnu en gang (måske de har "smidt" min ansøgning væk ...?)

--

Vh. kms

Tilmeldt 14. Nov 07
Skrevet kl. 11:29

.

Tilmeldt 14. Nov 07
Skrevet kl. 11:31

,