Du bør altid have unikke titler til alle landingpages, også selvom siderne kun er målrettet dine ppc-kampagner. Benytter
du fx adwords har dublikerede titler negativ indflydelse på googles
quality score og dermed også på klikprisen. Her er det derfor vigtigt,
at dine landingpages har unikt indhold som er relevant i forhold til
anonncerne. – Ifølge Google er din PPC-landingpage optimal, hvis indholdet ikke er at finde andre steder på nettet.
Hej igen. Samme indhold på to forskellige URL'er er to forskellige sider = ikke unikt indhold = dublicated content. URL for tracking-koden burde ikke være et problem.
Ja det tæller som to URLer, men som udgangspunkt bliver disse tracking-URLer ikke optaget i googles organiske index med mindre URLen har indgående links. Min anbefaling er ikke at foretage dig noget med mindre URLen pludselig bliver optaget i Googles organiske resultater. Sker dette kan du gøre en af to ting: 1: Blokker tracking-URL'en for søgemaskinernes spidere via Robots.txt. Eller 2: Lav redirect fra tracking-URLen til den "rigtige" URL – dette tager googles trackingsystemer højde for uden problemerr.