Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skudsikre veste

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mig og en kollega, har stiftet et firma, der er påbegyndt salg af skudsikre veste. Vi har begge mange års erfaring i restaurationsbranchen og mener vi har veste med en helt unik pasform og beskyttelse.

Vi søger mennesker der kunne tænke sig, at hjælpe os med at sælge vestene i hele danmark. Du er evt. i sikkerheds branchen, eller har gode forbindelser hertil. Skriv mig en mail, så fortæller jeg gerne meget mere om produktet og vi kan høre hinandens forventninger til et samarbejde.

Thomas

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:41

Bruger man ikke normalt bare en stiksikker jakke eller vest.Smile  

Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:05

Langt de fleste bruger skudsikre veste. Jakker er sjældent særligt anvendelige i branchen. Skudsikre veste yder samtidig stor beskyttelse mod knive, så det er det foretrukne valg for de fleste.

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:30

Contego:

Hej

Mig og en kollega, har stiftet et firma, der er påbegyndt salg af skudsikre veste. Vi har begge mange års erfaring i restaurationsbranchen og mener vi har veste med en helt unik pasform og beskyttelse.

Vi søger mennesker der kunne tænke sig, at hjælpe os med at sælge vestene i hele danmark. Du er evt. i sikkerheds branchen, eller har gode forbindelser hertil. Skriv mig en mail, så fortæller jeg gerne meget mere om produktet og vi kan høre hinandens forventninger til et samarbejde.

Thomas

Hej Thomas. Lyder interessant. Jeg ka forstå ud fra hvad du siger at du søger distributør og kanaler til at få dem solgt ik sandt?

Jeg har et par vigtige spørgsmål:

1. Er de godkendte? NIJ(Formal testing), NIJ(Abbreviated), STANAG, osv.?

2.Hvad er carrier's materiale lavede af?

3. Hvad er jeres panel cover lavet af?

4. Hvad er jeres ballistisk materiale lavet af? Teijin Aramid, Honeywell Spectra, DSM Dyneema (UHMWPE), Dupont's Kevlar? I så fald, kom med specifik aramid type og hvilket LEVEL de er godkendt til.

5.Hvad er jeres garanti?

6.Vesten konstruktion? Side opening, jacket construction. Trauma pocket, eller Hard Armour pocket?

7. Hvis indmaden er kinesisk aramid, eller UHMWPE som de kalder for "Dyneema" så drop den branche, det skidt for slået folk ihjel! Milipo show blevet der knaldet en kineser med falsk Dyneema, han blev sagsøgt i hoved og r*** og mistet exposhow kort pga. "Dyneema".

jibrail@gmail.com skriv! 

Tales ;)

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:44

Hej

Jeg vil først og fremmest beklage, at jeg skriver et indlæg i jeres forum. Jeg har henvendt mig til denne forum, da dette fangede mit opmærksomhed.

Vi er 2 studerende der er igang med at udarbejde en hovedopgave, som omhandler om afsætnings muligheder for en ny skudsikkervest mærke med medic biprodukt i DK.

VI har derfor brug for respondenter der kender til skudsikre veste, bruger af veste eller potentielle købere af en skudsikkervest.

Hvis du er interesseret i at deltage og hjælpe os med vores hovedopgave giv endelig besked pr mail: Kenanvural@gmail.com

På forhånd tak for hjælpen

Mvh

Kenan & Omer

Skudsikkervest

Med denne undersøgelse ønsker vi at undersøge dit kendskabtil forskellige skudsikkervest mærker, din købsadfærd og din holdning tilforskellige forhold omkring skudsikreveste. Undersøgelsen vil tage nogle fåminutter. Vi takker på forhånd for din hjælp. (Sæt venligst X)

1.Køn

Mand Kvinde

2.Alder

< 18      19-29     30- 40     41-49     50 +

3.Beskæftigelse:..........................................................................................

4.Hvilke af følgende mærker indenfor skudsikkerveste har dukendskab til eller har hørt om?

EnGarde             FLSS Body Armor             Point Black           Swedish Body Armor     Evt. andet …………………………….

5.Ejer du en skudsikkervest?

Ja        Nej

Hvis ja, fortsætmed spørgsmål 6. hvis nej besvarvenligt spørgmål 4, 5, 10 og 11

4.Forventer du at købe et skudsikkervest  i den kommende fremtid?

Ja        Nej (Hvis nej, så stop her)

5.Hvilke mærke ville du foretrække, hvis du skulle købe enskudsikkervest idag,?

EnGarde      FLSS Body Armor       Point Black   Swedish Body Armor

Evt. andet …………………………….

6.Hvis du ejer et eller flere skudsikreveste, i så faldhvilke mærke(r)?

EnGarde      FLSS Body Armor       Point Black   Swedish Body Armor

Evt. andet …………………………….

7. Hvorfor valgte du, dette mærke ?

……………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………..

8.Hvad er årsagen til du skal have en skudsikkervest?

...................................................................................................................................

………………………………………………………………………………………

9.Hvor ofte anvender du en skudsikkervest?

Hver dag              1-6 gange om ugen     Et par gange om måneden          
Et par gangeom året               Sjældnere             Aldrig

10. Hvilke forhold vil du sætte mest vægt på, hvis du skullekøbe en skudsikkervest i dag?

Kvaliteten            Holdbarheden        Prisen    Funktionaliteten Komforten             Sikkerheden          Vægt     Evt. andet……………….

11.Hvad er du villig til at betale for en skudsikkervest,hvis prisen var afhængig af de ovennævnte forhold, dvs. lavere pris laverekvalitet?

Under 3.000kr                    Mellem3.001-4.000                        Mellem4.001-5.000     
Mellem 5.001-6.000kr
      Mellem 7.000-8.000kr.                  8.001kr og over

Sæt X ved besvarelserne og send venligst svarene retur

Kenanvural@gmail.com

Tak for besvarelsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)