Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danaweb

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udvikler har jeg hørt mange kunder komme i klemme på hosting aftaler, grundet opsigelses krav der som oftest er umulige at imødekomme.

Hvis ikke dette nås, hænger kunderne automatisk på endnu 1 år !

Kan dette være rigtigt er der andre der været udsat for samme situation ?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:11

Du kan altid flytte væk fra en udbyder. Det der kan se er at de måske bonger ham for et år mere, og ja det kan de desværre, og især Danaweb er grumme til at gøre det. Men beløbet er jo sjældent så voldsomt at det kan betale sig at skændes om det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:14

> Kan dette være rigtigt er der andre der været udsat for samme situation ?

Som selvstændig er der en høj grad af aftalefrihed, og det skal der også være. Så det er op tig selv at vurdere, om de aftaler du får tilbudt - f.eks. en hostingaftale, er noget du kan leve med. Du er ikke på samme måde som forbrugere beskyttet af lovgivning der går forud for aftalefriheden

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:02

nybiksen:

Som udvikler har jeg hørt mange kunder komme i klemme på hosting aftaler, grundet opsigelses krav der som oftest er umulige at imødekomme.

Hvorfor er det du mener, at en opsigelsesfrist er umulig at imødekomme?

Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:11
En ting er at opsigelsen skal ske skifteligt, det er da 100% forståligt og acceptabelt, men at det skal opsiges 3 månder før til webhotellets udløbsdato, men hvilket desværre tit er en dato der ikke bliver oplyst korrekt, der ud over bliver der skrevet aftale kontrakter på Danaweb I/S hvis cvr nr er lukket og nu har fået nyt ved omlægning til Danaweb A/S, det kan da ikke være hverken etisk korrekt ikke at have papirene iorden, men samtidig ikke lovligt at bruge ophørt cvr nr ?
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 23:40

Den med cvr nummeret forstår jeg ikke en meter af, måske det kun er mig ?

ANyway min pointe er at hvis du ønsker hjælp til flytning, smider du bare en mail også fikser vi det :

easywebhost@easywebhost.dk

Venlig Hilsen

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)