Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at markedsføre produkter

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle...

Er jeg den eneste der sidder tilbage efter at have læst en RIGTIG fed tråd med mange gode inputs, og tænker.... hvor blev kundecase''ne af???

Da jeg havde StantonOffice.dk (Salg af kontormøbler udelukkende online) inden banken lukkede for et ellers voksende koncept, brugte vi to meget tilfredse kunder.

En erhvervskunde der havde handlet gentagne gange, og var MEGET tilfreds med produkt såvel som vores service - og det krævede intet mindre end en opringning at jeg fik hende til at nedfælde hendes rosende ord i en "offentlig" ros - som jeg fik lov at bringe på siden og i vort brochuremateriale...

Det gav en kickback af den anden verden, især de private salg eksploderede fra én dag til en anden!! (vores salg havde hidtil ligget på 60% erhverv og 40% privat, og men ændrede sig til det direkte modsatte efter vi brugte disse to referencer)...

Jeg ved jo af gode grunde ikke om dette kan bruges for dig, men jeg tror at når du står i en situation med et nyt mærke, nyt produkt som ikke klinger i ørerne på samme måde som Pioneer gør for mig, så står du med samme problemstilling som jeg gjorde for 6 mdr. siden og skulle sælge et helt ukendt navn/brand og et helt nyt produkt...

Det virkede for mig/os (StantonOffice)


Fra Vejle
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Som min pall Kristoffer nævner, så vil jeg mene at "pull strategi" vil være god for dig. Dvs. at du gennem B2C kunder får B2B kunder til at efterspørge!
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)