Jeg kender et system som hedder Mamut Buisnes Software som har både webshop/kassesystem/regnskabssystem i en samlet pakke.
Hvis man ser på hvad man får i deres "pakker" som er totalløsninger uanset hvor stor en pakke man vælger er de billige samlignet med øvrige jeg kender. Du kan kontakte mig for mere info. Kan gå i dybden med det. Skriv endelig til mig.
Hej Cristiane. jeg er indehaver af et firma der laver den slags løsning du efter spørger. hvis ikke du har fundet en løsning enu du føler dig tryk ved er du velkommen til at kontakte os.
vi integrerer direkte til e-conomic og webshops(helt efter dit ønske og behov) løsningen er meget flexibel og pris billig
Jeg har haft systemet S-POS Polaris I et stykke tid nu og er meget glad for det. Specielt fordi jeg ikke lige havde de 14.000 kr. et komplet system kostede - Så i starten jeg lejede jeg det. Det hele blev leveret klar til brug og det eneste jeg skulle var at indtaste et nummer på terminalen. Så vupti var jeg oppe at køre fra day one.. :-)
De har for nylig sendt en nyhedmail til mig hvor de orienterer om at der inden for de næste mdr. kommer S-POS WebShop som er integreret i kassesystemet. De skriver at alt nu foregår automatisk og at varer i mit kassesystem nu automatisk bliver sat op på webshoppen uden at man skal røre en finger.
Jeg ved ikke om det vitterligt er rigtigt, det lyder næsten for godt til at være sandt. Men jeg kunne godt forestille mig at det er rigtigt da deres løsninger er ret smarte. Idag tager jeg i forvejen billeder af mine varer direkte med systemet - Man skal ikke bruge kamera osv. det er altsammen indbygget og man trykker bare "tag billed" Så er varen lagt ind med både billeder og stregkode, priser osv.
Jeg tror godt jeg vil anbefale dig at prøve at kontakte dem - De er super hjælpsomme og deres lejepriser er til at betale for os der er nyopstartet - Alternativt hvis man har 14.000,- så kan man faktisk få et helt komplet anlæg med alt hvad der skal bruges til en kasseløsning Du kan evt se deres hjemmeside..
Men de 2 andre tråde http://www.amino.dk/forums/t/93656.aspx?#613588
http://www.amino.dk/forums/t/90169.aspx?#613571
Hedder du Lene ???
- Er der en god forklaring, for det en fair sag at være farvet af et bestemt produkt, men det er mest ærligt hvis man fortæller om sit tilhørsforhold...
Nej jeg er ikke sådan farvet. Jeg syntes bare de har et godt system og jeg er glad for det. De har altid behandlet mig godt og det sætter jeg pris på. Det er vel en ærlig sag _Smiler_
Det er helt sikkert en ærlig sag at anbefale en leverandør man er tilfreds med - jeg gør da præcis det samme når jeg har fået et tilhørsforhold til en leverandør.
Men jeg synes du forbigik mit spørgsmål om hvad jeg må kalde dig - og derfor forholdte jeg mig kritisk.