Hvorfor skal det være så dyrt... opret en jobannonce hos jobselect.dk for kun 299.- hvis du køber et ti klipkort..
Enkelt annonce 499.-
jobselect.dk er danmarks fjerde største jobbank med langt over 3.000 online stillinger..
prøv os..
|
Hej Rocco
Godt tilbud du kommer med der. Synes du skal kigge én gang til på hjemmesiden med friske briller ;)
Sad lige sammen med min jobsøgende far og så siden. Vi fandt den begge komplet uoverskuelig
Al den information du har på forsiden er måske relevant, men er den relevant nok til at skulle kastes i hovedet ved første øjekast. Havde min fatter ikke siddet sammen med mig, var han "hoppet" videre. Det er ikke for at køre på dig, eller for at være dum jeg skriver dette. Det skal mere opfattes som konstruktiv kritik.
En anden ting, var da jeg søgte på ledige stillinger som salgschef i Århus Amt. Der kom en række jobs op, men mange af dem havde ingenting med århus amt at gøre! Det er formentlig med fuld overlæg i vælger at visse disse jobs, der ingen relevans har ;)
Godt tilbud du kommer med der. Synes du skal kigge én gang til på hjemmesiden med friske briller ;)
Sad lige sammen med min jobsøgende far og så siden. Vi fandt den begge komplet uoverskuelig
En anden ting, var da jeg søgte på ledige stillinger som salgschef i Århus Amt. Der kom en række jobs op, men mange af dem havde ingenting med århus amt at gøre! Det er formentlig med fuld overlæg i vælger at visse disse jobs, der ingen relevans har ;)
Held og lykke med projektet!