Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk på Facebook

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad og tænkte  på om der ville være interesse for et netværk på facebook.

Havede tænkt mig at der blev udvalgt x-antal admin, man så kunne ansøge om at komme med.

der skulle så være et par smede, advokater, revisorer, tømerer, webudviklere osv. har man så en opgave kunne man så tilbyde den til medlemmerne på dette netværk. kunne måske laves for en enkel by, region eller hele landet

Var det en iden? 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:52
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror måske det ville være at foretrække at bruge linked-in eller lignende til den slags fremfor facebook.

Jeg ved da i hvertfald for mit vedkommende er facebook kun til gøgl og jeg vil sandsynligvis aldrig komme til at bruge det til nogen seriøst. Specielt taget i betragning at der er masser af netværk der er indrettet til det seriøse networking.

Mvh Peder

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Det har du nok ret i men er det ik her alle er i forvejen og derfor nemmere at få med?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:16

Tjo, det kan der vel være noget om. Men jeg tror bare ikke det er grundlaget for den store succes at starte et sådant netværk i det klima. Det svarer lidt til at inviterer til netværksmøde på et discotek.Det ville være lidt for sært at skulle på facebook og tjekke weekendens drukbilleder og så lige bagefter se om der var en interessant opgave man skulle byde på.

Den slags virker bare bedre hvis det er sat i den rigtige sammenhæng.

Mvh Peder

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 15:24

Hvad med at man lavede en non-profit hjemmeside - "loge"

lidt ala de der lysky sider som sender falske opgaver ud mod betaling, men som kun har til formål at hjælpe de forskellige medlemmer med at skaffe kunder opgaver.

Man skal så enten inv. eller søge om optagelse så der ikke kommer useriøse "vadende ind fra gaden"

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 16:02

jacobfrom:
de der lysky sider som sender falske opgaver ud mod betaling

Hvem gør det ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)